ارزش بازار جهانی اسباب بازی از سال 2019 تا 2022

ارزش بازار جهانی اسباب بازی از سال 2019 تا 2022

ارزش بازار جهانی اسباب بازی از سال 2019 تا 2022

نمودار فوق ارزش بازار جهانی اسباب بازی از سال 2019 تا 2022 را نشان می‌دهد. رشد بازار اسباب بازی، توسط بازی‌های ویدیویی تقویت شده و صنعت اسباب بازی نیز از این گروه مصرف‌کننده بزرگسال در حال رشد، سود می‌برد؛ چرا که این گروه علاقه بیشتری به بازی‌ها به‌عنوان یک سرگرمی رایج در اوقات فراغت دارد. رهبران صنعت تلاش‌های بازاریابی خود را بر روی کودکان بزرگ‌تر و بزرگسالان متمرکز می‌کنند و کودکان کوچک دیگر هدف اصلی جمعیتی صنعت اسباب بازی محسوب نمی‌شوند.

اسباب‌بازی‌ها و بازی‌های سنتی در رقابت با اسباب‌بازی‌های تعاملی و هوشمند قدری از محبوبیت خود را از دست داده‌اند، اما این بخش از بازار همچنان در حال رشد است و انتظار می‌رود در برخی مناطق  رکورد میزان تقاضا را بشکند. می‌توان دید که ارزش این بازار روندی صعودی در سال‌های اخیر داشته و در سال 2022، یعنی نقطه‌ی اوج خود، ارزش بازار اسباب بازی به 107 میلیارد دلار رسیده است.

منبع آمار
Toy Industry Association; NPD Group
محدوده آماردهی
جهان

رفرنس دهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درآمد خالص جهانی Hasbro از سال 2006 تا 2022

نمودار فوق فروش خالص جهانی «هاسبرو(Hasbro)» از سال 2006 تا 2022 را نشان می‌دهد. شرکت هاسبرو یکی از برندهای بزرگ صنعت اسباب‌بازی است که زیربرندهای م...

فروش خالص جهانی Bandai Namco از سال مالی 2006 تا 2023

نمودار فوق فروش خالص جهانی باندای نامکو (Bandai Namco) از 2006 تا 2023 را نشان می‌دهد. خیلی‌ها شرکت باندای نامکو را با بازی‌هایش می‌شناسند. اما بان...

فروش خالص جهانی «متل» (Mattel) از سال 2006 تا 2022

نمودار فوق فروش خالص جهانی «متل» (Mattel) از سال 2006 تا 2022 را نشان می‌دهد. شرکت متل یکی از برندهای بزرگ صنعت اسباب بازی است که زیربرندهای معروفی...

هزینه‌کرد کشورهای جهان برای اسباب‌بازی در سال 2022

نمودار فوق درآمد جهانی بازار اسباب بازی در سال 2022 به تفکیک کشور را نشان می‌دهد. در سال 2022، بازار اسباب بازی و بازی‌های کودکانه به عنوان یکی از ...