فروش خالص جهانی «متل» (Mattel) از سال 2006 تا 2022

فروش خالص جهانی «متل» (Mattel) از سال 2006 تا 2022

فروش خالص جهانی «متل» (Mattel) از سال 2006 تا 2022

نمودار فوق فروش خالص جهانی «متل» (Mattel) از سال 2006 تا 2022 را نشان می‌دهد. شرکت متل یکی از برندهای بزرگ صنعت اسباب بازی است که زیربرندهای معروفی مانند «باربی»، «اونو» و «هات ویلز» دارد.

بیشترین فروش خالص شرکت متل در سال 2013 بوده و بعد از آن تا سال 2020 روندی نزولی داشته است. بعد از سال 2020 فروش خالص شرکت روندی صعودی گرفته و تقریبا رشدی 900 میلیون دلاری می‌کند. از دلایل این اتفاق می‌تواند خانه‌نشینی‌های دوران کرونا باشد که باعث شد انواع سرگرمی‌ها با استقبال بیشتری مواجه بشوند. اخیرا هم اکران بسیار موفق فیلم «باربی» باعث شد تا این شرکت سود قابل توجهی از آن ببرد. هر چند تاثیر اکران باربی در این نمودار قابل مشاهده نیست چرا که زمان اکران آن در سال 2023 بود.

منبع آمار
Mattel
محدوده آماردهی
جهان

رفرنس دهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درآمد خالص جهانی Hasbro از سال 2006 تا 2022

نمودار فوق فروش خالص جهانی «هاسبرو(Hasbro)» از سال 2006 تا 2022 را نشان می‌دهد. شرکت هاسبرو یکی از برندهای بزرگ صنعت اسباب‌بازی است که زیربرندهای م...

فروش خالص جهانی Bandai Namco از سال مالی 2006 تا 2023

نمودار فوق فروش خالص جهانی باندای نامکو (Bandai Namco) از 2006 تا 2023 را نشان می‌دهد. خیلی‌ها شرکت باندای نامکو را با بازی‌هایش می‌شناسند. اما بان...

هزینه‌کرد کشورهای جهان برای اسباب‌بازی در سال 2022

نمودار فوق درآمد جهانی بازار اسباب بازی در سال 2022 به تفکیک کشور را نشان می‌دهد. در سال 2022، بازار اسباب بازی و بازی‌های کودکانه به عنوان یکی از ...

کشورهای پیشرو در صادرات اسباب بازی و لوازم ورزشی در سال 2022

نمودار فوق کشورهای پیشرو در صادرات اسباب بازی و لوازم ورزشی در سال 2022 را نشان می‌دهد. کشور چین با اختلافی زیاد بیشترین صادرات اسباب بازی و لوازم ...