نمودار فوق توزیع امتیاز محصولات صنایع دستی در سایت دیجی کالا را نشان میدهد. یکی از چیزهایی که در نگاه اول میتوان متوجه شد، عادت افراد در دادن امتیازهای رند است. کاربران همیشه عادت دارند تا از امتیازهای رند، که اعداد بدون اعشار هستند، برای امتیازدهی استفاده کنند. با مقایسه دیگر نمودارهای توزیع امتیاز سایتهای ایرانی مانند «فیدیبو» و «سایت باسلام» میبینیم که اکثر کاربران ایرانی امتیازهای بسیار بالا یا بالاترین امتیاز را به کالا میدهند. معمولا در دیگر نمودارهای توزیع امتیاز، امتیازها بین عدد 70 تا 90 هستند. البته این اعداد را میتوان به اینگونه نیز تفسیر کرد که مشتریان این سایت، از کالاهای ارائه شده در این سایت رضایت بالایی دارند و کالاهای سایت دیجی کالا، اکثرا کالاهایی با کیفیت هستند که رضایت مشتریان خود را به بهترین نحو بدست میآورند.