توزیع امتیاز محصولات صنایع‌دستی در سایت دیجی کالا-1402

توزیع امتیاز محصولات صنایع‌دستی در سایت دیجی کالا-1402

توزیع امتیاز محصولات صنایع‌دستی در سایت دیجی کالا-1402

نمودار فوق توزیع امتیاز محصولات صنایع ‌دستی در سایت دیجی کالا را نشان می‌دهد. یکی از چیزهایی که در نگاه اول می‌توان متوجه شد، عادت افراد در دادن امتیازهای رند است. کاربران همیشه عادت دارند تا از امتیازهای رند، که اعداد بدون اعشار هستند، برای امتیازدهی استفاده کنند. با مقایسه دیگر نمودارهای توزیع امتیاز سایت‌های ایرانی مانند «فیدیبو» و «سایت باسلام» می‌بینیم که اکثر کاربران ایرانی امتیازهای بسیار بالا یا بالاترین امتیاز را به کالا می‌دهند. معمولا در دیگر نمودارهای توزیع امتیاز، امتیازها بین عدد 70 تا 90 هستند. البته این اعداد را می‌توان به اینگونه نیز تفسیر کرد که مشتریان این سایت، از کالاهای ارائه شده در این سایت رضایت بالایی دارند و کالاهای سایت دیجی کالا، اکثرا کالاهایی با کیفیت هستند که رضایت مشتریان خود را به بهترین نحو بدست می‌آورند.

منبع آمار
سایت دیجی کالا
محدوده آماردهی

رفرنس دهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نسبت جنسیت غرفه‌داران صنایع‌دستی در سایت باسلام-1402

نمودار فوق نسبت جنسیت غرفه‌داران صنایع ‌دستی در سایت باسلام را نشان می‌دهد. ثبت نام و فروش در سایت باسلام بسیار راحت است. برای همین افراد زیادی که ...

قدیمی‌ترین غرفه‌های صنایع‌دستی در دیجی کالا-1402

نمودار فوق قدیمی‌ترین غرفه‌های صنایع‌دستی در دیجی کالا را نشان می‌دهد. بیشترین سابقه‌ی حضور متعلق به غرفه‌ی خود سایت است که تقریبا به 7 سال می‌رسد....

برترین فروشنده‌های دیجی کالا در زمینه صنایع‌دستی-1402

نمودار فوق برترین فروشنده‌های دیجی کالا در زمینه صنایع‌ دستی را نشان می‌دهد. می‌توان دید که غرفه‌های زیادی در میانگین نمره‌ی 80 تا 90 قرار گرفته‌ان...

غرفه‌های دارای بیشترین محصولات صنایع‌دستی در دیجی کالا-1402

نمودار فوق غرفه‌های دارای بیشترین محصولات صنایع ‌دستی در دیجی کالا را نشان می‌دهد. هر 3 غرفه‌ی با بیشترین محصول صنایع دستی در این سایت، غرفه‌هایی ه...