نمودار مورد بررسی، آینده فناوریهای جدید در حوزه حسابداری و فروش را که موزهها در سرتاسر جهان قصد دارند تا ماه مه سال 2021 به اجرا درآورند نمایش میدهد. این تحقیق نشاندهنده این است که 48 درصد از موسسات مورد بررسی تصمیم دارند از ابزارهای خرید بلیط آنلاین استفاده کنند. همچنین، با 35 و 32 درصد، رزرو امکانات بهصورت آنلاین و ابزارهای مدیریت مغازه آنلاین در اولویتهای بعدی قرار میگیرند.
در عین حال، نرمافزارهای مدیریت مالی شامل صدور فاکتور و حسابداری با 29 درصد و سیستمهای مدیریت عضویت با 28 درصد، حکایت از تمایل رو به افزایش موزهها به بهرهبرداری از فناوریهای دیجیتالی و کارآمد دارند. این رویکرد، نویدبخش گذار هرچه بیشتر فضاهای فرهنگی و هنری به عرصه دیجیتال است.
کمترین میزان استقبال نیز به ترتیب با 19، 15، 13 و 11 درصد، به ابزارهای مدیریت مغازههای حضوری، سیستم ردیابی کمکهای مالی دیجیتال، دستگاههای خودکار فروش و ایستگاههای کمک مالی دیجیتالی در محیط موزهها اختصاص یافته است.