هزینه‌کرد کشورهای جهان برای اسباب‌بازی در سال 2022

هزینه‌کرد کشورهای جهان برای اسباب‌بازی در سال 2022

هزینه‌کرد کشورهای جهان برای اسباب‌بازی در سال 2022

نمودار فوق درآمد جهانی بازار اسباب بازی در سال 2022 به تفکیک کشور را نشان می‌دهد. در سال 2022، بازار اسباب بازی و بازی‌های کودکانه به عنوان یکی از بخش‌های مهم صنعت سرگرمی و سبک ‌زندگی در سراسر جهان تحت ذره‌بین قرار گرفت.

بیشترین درآمد بازار اسباب بازی در ایالات متحده بوده است. در مقایسه با چین که در رتبه‌ی دوم قرار دارد، درآمد جهانی بازار اسباب بازی در ایالات متحده بیش از 2 برابر چین است. اگر بخواهیم از نظر جمعیتی نیز این دو کشور را مقایسه کنیم، جمعیت چین با 1.4 میلیارد نفر تقریبا 4 برابر ایالات متحده است. این مقایسه نشان می‌دهد که با وجود جمعیت 4 برابر چین نسبت به ایالات متحده، درآمد بازار اسباب بازی در ایالات متحده 2 برابر چین است. پس می‌توان آمریکایی‌ها مصرف کننده‌ی سرسخت اسباب بازی دانست و یکی از بهترین بازارها برای فروش اسباب بازی ایالات متحده است.

منبع آمار
Statista; Statista Consumer Market Insights
محدوده آماردهی
جهان

رفرنس دهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درآمد خالص جهانی Hasbro از سال 2006 تا 2022

نمودار فوق فروش خالص جهانی «هاسبرو(Hasbro)» از سال 2006 تا 2022 را نشان می‌دهد. شرکت هاسبرو یکی از برندهای بزرگ صنعت اسباب‌بازی است که زیربرندهای م...

فروش خالص جهانی Bandai Namco از سال مالی 2006 تا 2023

نمودار فوق فروش خالص جهانی باندای نامکو (Bandai Namco) از 2006 تا 2023 را نشان می‌دهد. خیلی‌ها شرکت باندای نامکو را با بازی‌هایش می‌شناسند. اما بان...

فروش خالص جهانی «متل» (Mattel) از سال 2006 تا 2022

نمودار فوق فروش خالص جهانی «متل» (Mattel) از سال 2006 تا 2022 را نشان می‌دهد. شرکت متل یکی از برندهای بزرگ صنعت اسباب بازی است که زیربرندهای معروفی...

کشورهای پیشرو در صادرات اسباب بازی و لوازم ورزشی در سال 2022

نمودار فوق کشورهای پیشرو در صادرات اسباب بازی و لوازم ورزشی در سال 2022 را نشان می‌دهد. کشور چین با اختلافی زیاد بیشترین صادرات اسباب بازی و لوازم ...