درآمد تخمینی سرویس بازی های ابری مایکروسافت در سال های 2021 و 2026

درآمد تخمینی سرویس بازی های ابری مایکروسافت در سال های 2021 و 2026

درآمد تخمینی سرویس بازی های ابری مایکروسافت در سال های 2021 و 2026

بر اساس داده‌های ارائه شده در نمودار، پیش‌بینی می‌شود که درآمد سالانه سرویس بازی‌های ابری مایکروسافت، که با نام Xbox Cloud نیز شناخته می‌شود؛ در سال‌های آینده رشد قابل توجهی را تجربه کند. به طور خاص، تخمین‌ها حاکی از آن است که درآمد از ۵۰ میلیون دلار در سال ۲۰۲۱ به ۴۵۰ میلیون دلار در سال ۲۰۲۶ افزایش می‌یابد. این پیش‌بینی، بر سیر صعودی قابل توجهی در عملکرد مالی Xbox Cloud تأکید می‌کند. و نشان‌دهندهٔ تقاضای قوی و رو به رشد برای خدمات این نوع بازی است.

همچنین، انتظار می‌رود که بازار جهانی بازی‌های ابری تا سال ۲۰۲۵ به ۸.۱۷ میلیارد دلار درآمد برسد. این رشد قابل توجه در درآمد  Xbox Cloud، نشان دهندهٔ افزایش تقاضا برای بازی‌های ابری به عنوان یک صنعت در حال رشد و پر جنب و جوش است. مایکروسافت با بهره گیری از قابلیت‌های تکنولوژیکی خود، آماده است تا سهم قابل توجهی از این بازار را به خود اختصاص دهد. با این حال، شایان ذکر است که این پیش بینی‌ها تخمینی هستند. و ممکن است در عمل با نتایج متفاوتی روبرو شویم.

منبع آمار
Competition and Markets Authority
محدوده آماردهی
جهان

رفرنس دهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درآمد بازار جهانی بازی های ابری از 2017 تا 2027 (به میلیارد دلار آمریکا)

نمودار ارائه شده نگاهی اجمالی به مسیر درآمد بازار جهانی بازی‌های ابری از سال ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۷، ارائه می‌دهد. طبق پیش‌بینی‌ها، درآمد این بازار افزایش قا...

ارزش سالانهٔ معاملات صنعت بازی‌های ویدیویی در سراسر جهان از سال 2020 تا 2022

نمودار ارائه شده، ارزش سالانه تراکنش‌های صنعت بازی‌های ویدیویی جهانی را از سال ۲۰۲۰ تا ۲۰۲۲ نشان می‌دهد. در سال ۲۰۲۲، فعالیت ادغام و تملیک در این ص...

تعداد معاملات سالانه صنعت بازی های ویدیویی در سراسر جهان از سال 2020 تا 2022

این نمایش بصری، نوسانات و روندها را در چشم انداز معاملات صنعت بازی‌های ویدیویی، به تصویر می‌کشد. و بینش‌های ارزشمندی را در خصوص پویایی سرمایه گذاری...

بزرگ‌ترین خریدهای صنعت بازی‌های ویدیویی در سال 2022

این نمودار، که بر اساس داده‌های سال ۲۰۲۲ در سطح جهانی تهیه شده است؛ خریدها و معاملات بزرگ صنعت بازی‌های ویدئویی را بر اساس ارزش معامله (بر حسب میلی...