فروش صنایع دستی در بازارچه های موقت

فروش صنایع دستی در بازارچه های موقت

تاریخ انتشار :

توضیح اطلاع‌نگاشت

بازارچه‌های موقت صنایع دستی
تولید‌ی‌های صنایع دستی عمدتاً در دسته بنگاه‌های کوچک اقتصادی جای می‌گیرند. به همین جهت برگزاری بازارچه‌های موقت می‌تواند در فروش این محصولات سهم به‌سزایی داشته باشد و به تولیدکننده کمک کند. مثلاً بازارچه‌های سال ۱۳۹۷، ۸۳ میلیارد تومان فروش داشتند که با در نظر گرفتن میانگین پایین قیمت اقلام این حوزه، به معنی خرید و فروش تعداد زیادی از تولیدات این صنعت است.
متقاضیان برگزاری بازارچه های موقت باید برای اخذ مجوز مربوطه، حداقل 3 ماه پیش از تاریخ برگزاری، درخواست رسمی خود را به همراه طرح توجیهی، مکان برگزاری، سوابق کاری و اسناد و مدارک شرکت به اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان متبوع ارائه نمایند.

این مطلب را همچنین می‌توانید در اینستاگرام نمافر مشاهده کنید.

همچنین برای دسترسی به اطلاعات جامع در حوزه صنایع دستی می‌توانید به بخش صنایع دستی نمافر مراجعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آمارهای مرتبط با این دسته بندی

کهن‌ترین صنعت در مدرن‌ترین بازار

صنایع دستی از کهن‌ترین میراث هر کشور به شمار می‌رود. این میراث کهن در فضای مدرن مجازی چه جایگاهی دارد؟   یافته‌های گزارش «داده‌نمای صنایع دستی...

رشد پایدار ترکیه در برابر رکود ایران

مقایسه صادرات صنعت نساجی ترکیه و ایران منسوجات شامل محصولاتی همچون پارچه و پوشاک می‌شود. این محصولات با استفاده از نخ‌ها و الیاف مختلف، از جمله پنب...

معرفی میراث جهانی ناملموس ایران در یونسکو

میراث فرهنگی دو نوع مادی و معنوی دارد. به تمام آثار فیزیکی باقی مانده از دوران گذشته که نمایانگر فرهنگ و تمدن انسانی است؛ میراث فرهنگی مادی یا ملمو...

فروش صنایع دستی در داخل کشور

چقدر صنایع دستی می‌خریم؟ فروش صنایع دستی در ایران در ۴ سال تقریباً ۷۱ درصد رشد کرده است. در نگاه اول، این بسیار عالی است. اما، بخشی از این رشد قطعا...