نوع : گزارش
ناشر :
نوع فایل : PDF
زبان : فارسی
صفحه : 27

شبکه های اجتماعی در سازمان ها

رسانه‌های اجتماعی مدتی‌هاست که جایگاه خود را به عنوان یکی از مهم‌ترین ابزارهای بازاریابی تثبیت کرده‌اند. به سبب رغبت جوامع مختلف به رسانه‌های اجتماعی، تعداد پلتفرم‌های موجود برای آن نیز رشد کرده است. این پلتفرم‌ها هر کدام نقشی متفاوت را برای افراد مختلف بازی می‌کنند. بیشتر سازمان‌ها امروزه حداقل  ۴ عدد از رایج‌ترین رسانه‌های اجتماعی را برای اهداف مختلفی مانند بازاریابی استفاده می‌کنند.

گزارش شبکه های اجتماعی در سازمان ها اطلاعات ۷۵۰ بازار و متخصص علم ارتباطات در منطقه‌ی اروپا، آفریقا و خاورمیانه استفاده کرده است. ۵ رسانه‌ی اجتماعی برتر مورد استفاده توسط سازمان‌ها و مجموعه‌ها به ترتیب، فیسبوک، لینکدین، اینستاگرام، یوتیوب و توییتر بوده‌اند. در این میان نیز تیک‌تاک بیشترین رشد را داشته است.

اهمیت و میزان استفاده از رسانه‌های اجتماعی‌، وابسته به نوع صنعت و کسب و کار است. اما از مهم‌ترین دلایل استفاده از رسانه‌های اجتماعی می‌توان به افزایش آگاهی از برند، بالا بردن نرخ تبادل و افزایش فروش اشاره کرد.

آمارها و مطالبی که بطور دقیق‌تر در گزارش بررسی می‌‌‌شود:

  • پر استفاده‌ترین شبکه‌های اجتماعی در سال ۲۰۲۳
  •  مهم‌ترین شبکه‌های اجتماعی برای انواع کسب و کارها و سازمان‌ها در سال ۲۰۲۳
  • میزان رشد شبکه‌های اجتماعی در سال ۲۰۲۳
  •  مهم‌ترین اهداف استفاده از شبکه‌های اجتماعی در سال ۲۰۲۳
  • معیارهای موفقیت در شبکه‌های اجتماعی در سال ۲۰۲۳
برای دسترسی به تمام محتوا لطفا وارد سایت شوید و اشتراک تهیه بفرمایید یا اشتراک خود را ارتقا دهید.