نوع : گزارش
ناشر : تکراسا
نوع فایل : PDF
زبان : فارسی
صفحه : 112

گزارش صنعت تبلیغات دیجیتال در ایران

این گزارش با استفاده از منابع متعددی جمع‌آوری شده و تنها هدف آن نشان دادن شمایل کلی صنعت تبلیغات در ایران است. بعضی از منابعی که در گرآوری این گزارش استفاده شده‌اند شامل: گزارش‌های شرکت‌های سهامی عام و خاص، شرکت‌های تحقیق بازار، دانشگاه‎‌ها، کارشناسان، متخصصان، وزارت ارتباطات، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، سازمان آمار و دیگر سازمان‌های دولتی است.

 

 

 

در این گزارش می‌خوانیم:

 

فناوری ارتباطات در ایران

بازار تبلیغات در جهان، خاورمیانه و شمال آفریقا و ایران

تبلیغات ویدئویی، همسان و موبایلی در ایران

تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی در ایران

اتریبیوشن و شمارش‌گر تبلیغات در ایران

فرصت‌های بازار تبلیغات دیجیتال در ایران

چالش‌های بازار تبلیغات دیجیتال در ایران

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *