گزارش سالانه تبلیغات بیرون از خانه در آمریکا

گزارش سالانه تبلیغات بیرون از خانه در آمریکا

گزارش سالانه تبلیغات بیرون از خانه در آمریکا

تبلیغات از طریق رسانه‌های مختلفی مانند روزنامه‌ها و مجلات، رادیو و تلویزیون، رسانه‌های دیجیتال و غیره انجام می‌شوند. اما نوع جالبی از تبلیغات که هر کدام از ما روزانه با آن مواجه هستیم «تبلیغات بیرون از خانه[1]» است. احتمالا شما هم در حین قدم زدن در خیابان، رانندگی در اتوبان، استفاده از مترو و بی‌...

گزارش سالانه تبلیغات بیرون از خانه در آمریکا

تبلیغات از طریق رسانه‌های مختلفی مانند روزنامه‌ها و مجلات، رادیو و تلویزیون، رسانه‌های دیجیتال و غیره انجام می‌شوند. اما نوع جالبی از تبلیغات که هر کدام از ما روزانه با آن مواجه هستیم «تبلیغات بیرون از خانه[1]» است. احتمالا شما هم در حین قدم زدن در خیابان، رانندگی در اتوبان، استفاده از مترو و بی‌آرتی، نشستن روی صندلی پارک و… تبلیغات مختلفی را دیده‌اید، منظور از تبلیغات بیرون از خانه همین تبلیغ‌ها هستند. این نوع تبلیغات برای جلب توجه مردم هنگام زندگی روزمره طراحی شده‌اند و شاید بتوان گفت: کمتر خاطره‌ای را می‌توان بدون حضور آن‌ها به یاد آورد.

اما شاید شما هم به این فکر می‌کنید که چرا به‌جای تبلیغات بیرون از خانه، از تبلیغات محیطی استفاده نمی‌شود، تبلیغات محیطی تنها بخشی از تبلیغات بیرون از خانه هستند و تبلیغات بیرون از خانه شامل مجموعه گسترده‌ای از تبلیغات مانند تبلیغاتی است که افراد مشهور و چهره بر روی لباس‌هایشان دارند.

توانایی تبلیغات بیرون از خانه برای دسترسی به افراد در محیط‌های واقعی و جلب توجه آن‌ها در حین کارهای روزمره، آن‌را به گزینه‌ای ارزشمند برای تبلیغ کنندگانی تبدیل کرده که به‌دنبال گسترش دامنه دسترسی خود فراتر از کانال‌های تبلیغی معمول مانند تبلیغات دیجیتال هستند. ایالات متحده آمریکا یکی از کشورهای پیشرو و مهم در این زمینه است. انجمن تبلیغات بیرون از خانه آمریکا (OAAA) هر ساله، گزارش عملکرد سالانه خود را منتشر می‌کند که تجزیه و تحلیل دقیقی درباره هزینه‌ها و وضعیت تبلیغات بیرون از خانه در آن ارائه می‌شود. این گزارش با بررسی بازار تبلیغات و سهم تبلیغات بیرون از خانه، شناسایی تبلیغ‌کنندگان برتر، معرفی بازارهای برتر و… سعی دارد که تصویر و بینش مناسبی از این حوزه را برای دست‌اندرکاران و مخاطبان بازار تبلیغات ایجاد کند.

طبق این گزارش در سال 2022، هزینه‌های تبلیغات بیرون از خانه با 20.7درصد رشد نسبت به سال 2021، به 8.6 میلیارد دلار رسید که 2.8درصد از کل هزینه‌های تبلیغات رسانه‌ای آمریکا را تشکیل داده است. این رشد نشان‌دهنده اثربخشی تبلیغات بیرون از خانه در دستیابی به مخاطبان، به‌ویژه به‌دلیل سازگاری آن با قالب‌های مختلف مانند: بیلبورد، وسایل حمل‌ونقل عمومی، مبلمان خیابانی و… است.

تبلیغات بیرون از خانه به‌عنوان یک کانال ارتباطی پویا و تأثیرگذار به تکامل خود ادامه می‌دهد و رویکردی مکمل در کنار سایر راهبردهای تبلیغاتی است. این نوع تبلیغ می‌تواند اهمیت زیادی در کارزارهای تبلیغاتی مدرن ایفا کند و به تصمیم‌گیری‌های آگاهانه در صنعت تبلیغات کمک کند.

آمارها و مطالبی که به‌طور دقیق‌تر در گزارش بررسی می‌شوند: 

  • سهم تبلیغات بیرون از خانه از هزینه‌های تبلیغات رسانه‌ای
  • رشد تبلیغات بیرون از خانه در سال 2022
  • درآمد بازار تبلیغات بیرون از خانه به تفکیک دسته‌های آن
  • نگاهی به تبلیغ‌کنندگان بازار
  • شهرهایی با بیشترین هزینه
  • و…

[1]  Out-of-Home یا OHH

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت فایل آمار

فهرست مطالب

بازار هنر معاصر

گزارش بازار هنر معاصر در سال 2022

هنر معاصر یک جریان هنری است که در دهه‌های اخیر به‌وجود آمده و تلاش دارد که با استفاده از رویکردها و فرم‌های نوین، تجربه‌ها و ایده‌های جدیدی را به ن...

اقتصاد خلاق آسیا در سال 2030

اقتصاد خلاق در کنار آن‌که معاش مردم را بهبود می‌بخشد، سلامت اجتماعی افراد را نیز بالا می‌برد، از این‌رو محرکی مهم در رشد اقتصادی-اجتماعی جوامع به ش...

استفاده از ظرفیت کامل صنایع خلاق در هند

با اینکه اقتصاد خلاق هند بسیار بزرگ است، اما ظرفیت استفاده‌ نشده‌ی آن بزرگ‌تر است. افراد مشغول به‌کار در صنایع خلاق هند، تقریبا 8درصد نیروی کاری ای...

زنان کارآفرین

زنان بیش از یک‌سوم کارآفرینان جهان را تشکیل داده‌اند. رشد کسب‌وکارهای آن‌ها علاوه بر ایجاد شغل‌های جدید، الهام‌بخش دیگران و سازنده فضای کاری مناسب ...