گزارش پیش رو میزان استقبال کاربران تلوبیون، از سه برنامه پر مخاطب تولید شده در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران را بررسی مینماید.
این آمار مربوط به رفتار و استقبال کاربران از سه برنامه تلویزیونی «خندوانه »،«دورهمی» و «عصر جدید» است که فصل آخر برنامههای دورهمی و خندوانه به عنوان مبنا انتخاب شدهاند. همه ی برنامه ها از شرایط و امتیازات برابری برای دیده شدن بهرهمند بودهاند. از جملهی این امتیازات قرار گرفتن بنر مربوط به هر سه برنامه در سایت و اپلیکیشن تلوبیون، تولید کلیپهای اختصاصی و تفکیک شده از برنامهها و قرار گرفتن کلیپها در قسمت «پیشنهاد تلوبیون» بوده است. لازم به یادآوری است که هر کدام از قسمتهای پخش شدهی این سه برنامه به صورت تفکیک شده و به همراه تعدادی کلیپ در سایت تلوبیون قرار میگرفتند و میزان مشاهدهی این کلیپها نیز در آمار لحاظ شده است. این سه برنامه تلویزیونی در مجموع حدود ۵۰ میلیون بار در وبسایت و اپلیکیشن تلوبیون مشاهده شدهاند.
تلوبیون در حال حاضر بیش از ۸ میلیون کاربر دارد و رفتارشناسی این تعداد از مخاطب میتواند اطلاعات مفیدی در اختیار متخصصان و فعالان حوزه رسانه قرار دهد.