یافته‌های تحلیل توییت‌ها درباره بلیط اربعین

یافته‌های تحلیل توییت‌ها درباره بلیط اربعین

تاریخ انتشار :

یافته‌های تحلیل توییت‌ها درباره بلیط اربعین

توضیح اطلاع‌نگاشت

از کمبود تا گرانفروشی

اربعین حسینی سالانه بیش از 21 میلیون نفر را از سراسر جهان به سوی کربلا جذب می‌کند که این میزان مشارکت، آن را به سومین اجتماع مذهبی بزرگ جهان تبدیل کرده است

طبق تحلیل اخیر روی بیش از هزار توییت درباره بلیط اربعین، متاسفانه هنوز مشکل کمبود و گرانی بلیط وجود دارد. در این تحلیل مشخص شده که بیش از 30 درصد توییت‌ها شامل شکایت از کمبود بلیط یا مشکل در تهیه‌ی بلیط بوده‌اند. همچنین بیش از 60 درصد توییت ها از نظر احساسی منفی بودند که نشان دهنده نارضایتی زائران است.

تجربه شما در تهیه بلیط اربعین امسال چگونه بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آمارهای مرتبط با این دسته بندی

مقایسه میزان تحصیل در مدارس دولتی و غیردولتی

مدارس و دانش‌آموزان دولتی و غیردولتی در آینه آمار

دولتی یا غیرانتفاعی؟ این سؤالی است که خیلی از خانواده‌ها ابتدای هر مقطع تحصیلی فرزندشان از خود می‌پرسند. هزینه مدارس غیردولتی در موارد بسیاری گزاف ...

پربازدیدترین خبرگزاری های داخلی در ایران

پربازدیدترین خبرگزاری های داخلی در ایران از نظر تعداد بازدید ماهانه در دنیای پر رقابت خبرگزاری‌های داخلی، این‌بار اعداد و ارقام صحبت می‌کنند. سایت ...

بزرگترین اجتماعات عاشورایی ایران

پرجمعیت ترین اجتماعات سوگواری که در دهه اول محرم برگزار می شوند کدام اند؟ در روزهای تاسوعا و عاشورا نیرویی عجیب و قدرتمند مردم را به خیابان‌ها می‌ک...

بررسی میزان پژوهش‌های انجام شده درباره‌ی صنایع فرهنگی در نورمگز

نورمگز بزرگ‌ترین بانک مقالات فارسی در زمینه‌ی علوم انسانی است. در آماری که از این سایت به دست آمده، به‌طور میانگین و سالانه در زمینه‌ی گردشگری مقال...