یافته‌های تحلیل توییت‌ها درباره بلیط اربعین

یافته‌های تحلیل توییت‌ها درباره بلیط اربعین

تاریخ انتشار :

توضیح اطلاع‌نگاشت

از کمبود تا گرانفروشی

اربعین حسینی سالانه بیش از 21 میلیون نفر را از سراسر جهان به سوی کربلا جذب می‌کند که این میزان مشارکت، آن را به سومین اجتماع مذهبی بزرگ جهان تبدیل کرده است

طبق تحلیل اخیر روی بیش از هزار توییت درباره بلیط اربعین، متاسفانه هنوز مشکل کمبود و گرانی بلیط وجود دارد. در این تحلیل مشخص شده که بیش از 30 درصد توییت‌ها شامل شکایت از کمبود بلیط یا مشکل در تهیه‌ی بلیط بوده‌اند. همچنین بیش از 60 درصد توییت ها از نظر احساسی منفی بودند که نشان دهنده نارضایتی زائران است.

تجربه شما در تهیه بلیط اربعین امسال چگونه بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آمارهای مرتبط با این دسته بندی

فاصله نگاه مخاطبان از داوران جشنواره فجر

    🔻به جز دو سال اخیر، جشنواره‌ی فجر هر سال بین جوایز خود گزینه‌ای به نام «سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه مردم» داشت. این جایزه‌ که با...
روند پذیرش دانشجو در رشته‌های صنایع فرهنگی

روند پذیرش دانشجو در رشته‌های صنایع فرهنگی

فضای رشته‌های صنایع فرهنگی در ایران سوت و کور است. تعداد کسانی که این رشته‌ها را برای ادامه تحصیل در مقطع آموزش عالی انتخاب می‌کنند هیچگاه زیاد نبو...
مقایسه میزان تحصیل در مدارس دولتی و غیردولتی

مدارس و دانش‌آموزان دولتی و غیردولتی در آینه آمار

دولتی یا غیرانتفاعی؟ این سؤالی است که خیلی از خانواده‌ها ابتدای هر مقطع تحصیلی فرزندشان از خود می‌پرسند. هزینه مدارس غیردولتی در موارد بسیاری گزاف ...

پربازدیدترین خبرگزاری های داخلی در ایران

پربازدیدترین خبرگزاری های داخلی در ایران از نظر تعداد بازدید ماهانه در دنیای پر رقابت خبرگزاری‌های داخلی، این‌بار اعداد و ارقام صحبت می‌کنند. سایت ...