این گزارش پیشزمینه، گستره، اهداف و استراتژی صادرات موسیقی اروپایی را تفسیر میکند. پس از بررسی ویژگیهای اصلی بخش موسیقی در اتحادیهٔ اروپا، به ارزیابی موانع اصلی، چالشها و فرصتهای موسیقی اروپایی در بخش خارجی میپردازد. در این زمینه، برنامههای انگلیسی و آمریکایی در مقایسه با سایر کشورها محتوای بهتری تولید کردهاند. در ادامهٔ این گزارش، سازمانهای ملی متخصص در زمینهٔ موسیقی برآوردهایی در زمینهٔ صادرات موسیقی ارائه میدهد و نقاط قوت و مسائلی را که این استراتژی ممکن است با آن روبهرو شود، مطرح میکند.
ایالات متحده، کانادا، جنوب آفریقا و چین چهار قلمروی اصلی بین المللی هستند که در این گزارش به آنها پرداختهاند. همچنین این گزارش پیامدهایی را که ممکن است این استراتژی با خود داشته باشد، بررسی خواهد کرد. پس از آن این طرح را از نظر ساختاربندی بازار، پیشرفت ایدهها، جمعآوری اطلاعات و توزیع موسیقی در خارج از مرزها مطالعه می کند.
در این گزارش خواهیم خواند:
معرفی
تدابیر اتحادیهٔ اروپا در بخش موسیقی
اهداف و ساختار
صادرات موسیقی اروپایی
بازار موسیقی اروپایی
چالشهای اصلی: قوانین صادرات موسیقی
وضعیت سرویسهای پخش و آمارهای رادیو
تحلیل صادرات موسیقی در سراسر اروپا
ابزارها و سیاستهای صادرات موسیقی
متدها و رویکردهای راهبردی نسبت به صادرات موسیقی
پلتفرمی اروپایی برای دادوستد صادرکنندگان موسیقی اروپایی
جمع بندی
خلاصهٔ تحلیل، اخبار بازارهای بینالمللی
معرفی
اسلوبشناسی
نکات برجستهٔ بازارهای بینالمللی
جمعبندی
از اعمال جذب سرمایه تا استراتژی صادرات موسیقی اروپایی
جمعبندیهای اصلی اعمال جذب سرمایه
نشانههای اصلی فرصت گسترش صادرات موسیقی اروپایی
استراتژی صادرات موسیقی اروپایی
اهداف و شناسایی گروههای هدف
ساختار استراتژی صادرات موسیقی اروپایی
اجرای استراتژی صادرات موسیقی اروپایی
جمعبندی
ضمیمهٔ اول: مرور فعالیتهای صادراتی در هر کشور