گزارش جهانی بازی ابری در سال 2022

گزارش جهانی بازی ابری در سال 2022

گزارش جهانی بازی ابری در سال 2022

شرکت‌های بازی‌سازی از نوآوری‌های مختلف برای درآمدزایی بیشتر استقبال می‌کنند. یکی از این نوآوری‌ها گیمینگ ابری[1] است که به مرور زمان در حال بالغ شدن است.  بازی در بستر سیستم‌های ابری و یا خدمات گیمینگ ابری در حال تصاحب قلب‌ شرکت‌های بازی‌سازی بزرگ مانند ایکس باکس و پلی استیشن است. در این نوع از ب...

گزارش جهانی بازی ابری در سال 2022

شرکت‌های بازی‌سازی از نوآوری‌های مختلف برای درآمدزایی بیشتر استقبال می‌کنند. یکی از این نوآوری‌ها گیمینگ ابری[1] است که به مرور زمان در حال بالغ شدن است.  بازی در بستر سیستم‌های ابری و یا خدمات گیمینگ ابری در حال تصاحب قلب‌ شرکت‌های بازی‌سازی بزرگ مانند ایکس باکس و پلی استیشن است.

در این نوع از بازی، کابر تنها با دسترسی به اینترنت و بدون داشتن سخت‌افزار، کانفیگ و دیوایس حرفه‌ای و خاصی می‌تواند در بستری فضای ابری یا (کلاود) بازی کند. همچنین گیمینگ ابری به بازیکنان اجازه می‌دهد که بازی‌های جدید را قبل از دانلود امتحان کنند.

گزارش جهانی بازی ابری [2] در سال 2022  به بررسی بازی ابری در جهان پرداخته است. این گزارش  ابتدا بررسی اجمالی از اکوسیستم بازی ابری ارائه می‌دهد. این بررسی‌ها شامل بازار قابل دسترسی، کاربران، درآمدها و اطلاعاتی از مصرف‌کنندگان است. همچنین در گزارش  مشخص شده که که بازار گیمینگ ابری چگونه در حال تکامل، سازگاری و جای ‌پا محکم کردن در بازار بازی‌های ویدیویی به عنوان بخشی اصلی است.

مطالب و آمارهایی که به طور مفصل در گزارش می خوانیم:

  • روش‌شناسی جمع‌آوری داده‌ها
  • بررسی وضعیت اکوسیستم بازی کردن ابری
  • اندازه و پیش‌بینی بازار بازی کردن ابری
  • بررسی ارتباط بازی کردن ابری با متاورس
  • دانش مصرف کنندگان در بازی کردن ابری
  • بررسی ذینفعان بازی کردن ابری

 

[1] Cloud Gaming

[2] Global Cloud Gaming Report

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت فایل آمار

فهرست مطالب

ورزش‌های الکترونیکی؛ جنگیدن برای پول و مقام در آوردگاه مجازی

  چند سالی است که تَب ورزش‌های الکترونیکی و لیگ‌های آن داغ شده است و بازیکنان بازی‌های ویدئویی از پشت میزهایشان افزون بر جنگیدن برای نهادن تاج قهرم...

گزارش جهانی ورزش‌های الکترونیکی

نگاهی به زیست‌بوم اقتصادی ورزش‌های الکترونیکی نشان می‌دهد که صنعت بازی‌های ویدئویی در سه زیرشاخه «ورزش‌های الکترونیکی»، «بازی‌ها» و «استریم‌ها» دست...

صنعت بازی‌ ویدئویی در آیینه آمار

گزارش استاتیستا[1] از صنعت بازی ویدئویی نگاهی جامع و همه‌جانبه به این صنعت در سال 2023 انداخته است و داده‌های ارزشمندی همچون درآمد بازار بازی‌های و...

بازار بازی های ویدیویی در آلمان (بررسی گیمرهای آلمانی)

آلمان پنجمین بازار بزرگ جهان از نظر درآمد بازی در سال 2022  و دومین بازار بزرگ بازی در اروپا است. این کشور 44.3 میلیون گیمر دارد. می‌توان گفت که از...