نوع : مقاله
نوع فایل : PDF
زبان : فارسی
صفحه : 22

بررسی اثربخشی استراتژی‌های بازاریابی در صنعت چاپ و نشر

بررسی اثربخشی استراتژی‌های بازاریابی در صنعت چاپ و نشر با استفاده از رویکرد ترکیبی BSC-FAHP موضوع این پژوهش و هدف آن، شناسایی عوامل موثر بر اثربخشی استراتژی‌های بازاریابی در صنعت چاپ و نشر است. مشتری، درآمد مالی، فرآیندهای داخلی کسب‌وکار و رشد و یادگیری اولویت‌های این استراتژی هستند.

 

 

 

 

در این گزارش می‌خوانیم:

مقدمه

بیان مساله و ضرورت تحقیق 

تعریف متغیرها

ادبیات و مبانی نظری

استراتژی‌های بازاریابی

صنعت چاپ و نشر

کارت امتیازی متوازن

تکنیک تصمیم‌گیری چند معیاره فازی

روش پژوهش 

تحلیل داده‌ها

شناسایی معیارها و زیرمعیارهای نهایی

تعیین اولویت عناصر مدل با استفاده از تکنیک AHP فازی

نتیجه‌گیری

مراجع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *