سرویسهای پخش با شیوع کرونا فروش بیشتری داشتند و در سه ماه اول سال ۲۰۲۱، به بیش از ۸۱ میلیون تعداد دانلود دست یافتند. مردم در زمان قرنطینه زمان بیشتری را در خانه به تماشای برنامههای سرویسهای پخش پرداختند. شبکههایی مانند دیزنی پلاس در این امر سرآمد بودند و این موفقیت را مدیون طرفداران بسیار زیاد و استراژیهای تبلیغاتی هستند.
در این متن بررسی کردهایم که کدام سرویس پخش در ایالات متحده پرطرفدارتر و پرفروشتر از سایرین است؛ سپس استراتژیهای تبلیغات و پولسازی آنها را تحلیل کردهایم.
در این گزارش میخوانیم:
مروری بر بازار امریکا
سرویسهای پخش ترندشده در ایالات متحده
استراتژیهای پولسازی
جمعبندی