نمودار حاضر، میزان تعامل و انگیجمنت با حسابهای رسمی المپیک توکیو ۲۰۲۰ را در شبکههای اجتماعی مختلف، با هم مقایسه کرده است.
با توجه به دادههای ارائه شده، حساب رسمی المپیک توکیو 2020 در TikTok با 13.9 میلیون بازدید در بازهٔ زمانی 22 ژوئیه تا 18 آگوست 2021، بیشترین میزان تعامل را در میان شبکههای اجتماعی مختلف داشته است. این در حالی است که تعداد فالوورهای این حساب در TikTok، کمتر از سایر پلتفرمها بوده است. همچنین، این حساب، در اینستاگرام 10.04 میلیون درگیری داشته است. امری که آن را تبدیل به دومین پلتفرم پرطرفدار این فهرست کرده است. جالب اینجاست که بیشترین تعداد فالوور این اکانت، مربوط به فیسبوک بوده است. با این حال، میزان تعامل در این پلتفرم، تنها 570 هزار بوده که کمترین مقدار در میان چهار رسانهٔ اجتماعی است.
در مجموع، به نظر میرسد حساب رسمی المپیک توکیو در تیکتاک، به رغم پایینتر بودن تعداد دنبال کنندگان نسبت به دیگر شبکههای اجتماعی، با بهرهگیری از قابلیتهای این رسانه در ایجاد محتواهای جذاب برای مخاطبان جوان، موفق به جلب مشارکت بالایی شده است.