نمودار ارائه شده، ارزش برترین برندهای هتل را در سطح جهان، در سال ۲۰۲۲، به تصویر کشیده است.
هتل هیلتون، با ارزش برند 12.04 میلیارد دلار، عنوان ارزشمندترین برند هتل را در سال 2022 به خود اختصاص داده است. این ارزش گذاری، حاکی از شناخت قوی برند هیلتون، وفاداری مشتری و عملکرد باثبات آن در صنعت رقابتی مهمان نوازی است. پس از آن، Hyatt با ارزش نام تجاری 5.9 میلیارد دلار، در رتبهٔ دوم قرار دارد. موضوعی که نشان دهندهٔ موقعیت برتر و حضور قوی آن در سطح جهان است. Holiday Inn نیز با ارزش برند 4.15 میلیارد دلار، جایگاه سوم را به خود اختصاص داده است. Hampton by Hilton، Marriott و Double Tree، به ترتیب با ارزش برند 3.92، 2.3 و ۲.۱۱ میلیارد دلار، دیگر بازیگران برجستهٔ این عرصه هستند که موفق شدهاند به فهرست ده برند ارزشمند جهان وارد شوند.
در مجموع، میتوان گفت که علیرغم رکود اقتصادی ناشی از همه گیری کوووید-۱۹، برندهای برتر هتل، ارزش بازار خود را حفظ کردهاند. این انعطاف پذیری، گواهی بر ارزش ویژهٔ برند قوی، استراتژیهای مؤثر مدیریتی و توانایی آنها برای سازگاری با شرایط متغیر بازار است.