درآمد کتابهای الکترونیک در ایالات متحده از سال 2019 تا 2022 و پیشبینی آن تا سال 2027

شکل مربوط به پیشبینی درآمد نشر الکترونیکی در سه بخش متفاوت در ایالات متحده از سال ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۷ است. بر اساس اطلاعات ارائه شده، درآمد پیشبینی شده در تمامی بخشها روند افزایشی مثبتی داشته است. قابل توجهترین نکته افزایش چشمگیر درآمد در بخش کتابهای الکترونیکی است که در سال ۲۰۲۷ به ۵٫۴ میلیارد دلار […]
میانگین هزینهکرد کاربران برای کتابخوانهای دیجیتال در ایالات متحده از سال 2011 تا 2022

نمودار فوق میانگین هزینهکرد کاربران برای کتابخوانهای دیجیتال در ایالات متحده از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۲۲ را نشان میدهد. دستگاه کتابخوان دیجیتال یا بوک ریدر (e-book reader) دستگاه قابل حملی است که اختصاصا برای خواندن کتابهای الکترونیکی طراحی شده است. دستگاه کتابخوان به خاطر استفاده از جوهر الکترونیک، نوری از صفحه بازتاب نمیدهد و حسی […]
تعداد تخمینی کتابهای الکترونیک به فروش رسیده در ایالات متحده از سال 2010 تا 2020

نمودار فوق تعداد تخمینی کتابهای الکترونیک به فروش رسیده در ایالات متحده از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۲۰ را نشان میدهد. کتابهای دیجیتال (کتاب الکترونیک و صوتی) هر روز محبوبتر میشوند. البته کتابهای صوتی بیشتر از کتابهای الکترونیک توجهها را به خود جلب کردهاند. کتابهای صوتی را میتوان در حال قدم زدن، رانندگی، غذا خوردن و […]
درآمد جهانی بازار کتابهای الکترونیک از سال 2018 تا 2022 با پیشبینی 5 سال آینده

نمودار فوق درآمد جهانی بازار کتابهای الکترونیک از سال ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۲ و پیشبینی آن تا ۵ سال آینده را نشان میدهد. بازار کتابهای الکترونیک هر روز بیشتر و بیشتر رشد میکند. کتابهای الکترونیک ارزان هستند، دسترسی به آنان آسان است و تنوع زیادی دارند. کتابهای صوتی نیز در کنار کتابهای الکترونیک رشد میکنند و […]
درآمد خالص جهانی Hasbro از سال 2006 تا 2022

نمودار فوق فروش خالص جهانی «هاسبرو(Hasbro)» از سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۲۲ را نشان میدهد. شرکت هاسبرو یکی از برندهای بزرگ صنعت اسباببازی است که زیربرندهای معروفی مانند «تبدیلشوندگان»، «پاور رنجر» و «نرف» دارد. برخی از زیربرندهای آن مانند پاور رنجر، جی آی جو و تبدیلشوندگان بیشتر از اسباببازی هستند و از آنها فیلم، انیمیشن و […]
فروش خالص جهانی Bandai Namco از سال مالی 2006 تا 2023

نمودار فوق فروش خالص جهانی باندای نامکو (Bandai Namco) از ۲۰۰۶ تا ۲۰۲۳ را نشان میدهد. خیلیها شرکت باندای نامکو را با بازیهایش میشناسند. اما باندای نامکو فقط یک بازی ساز نیست بلکه دومین غول بزرگ صنعت اسباببازی بعد از لگو است. یکی از اصلیترین محصولات این شرکت ژاپنی فیگور و اکشن فیگور است که […]
درآمد جهانی بازار کتاب و کتاب مرجع الکترونیک از سال 2018 تا 2022 و پیشبینی آن تا سال 2027

نمودار فوق درآمد جهانی بازار کتاب و کتاب مرجع الکترونیک از سال ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۲ و پیشبینی آن تا سال ۲۰۲۵ را نشان میدهد. امروزه همه چیز به سمت دیجیتالی شدن میرود. نسلهای قدیمی که چندان با فناوری میانهی خوبی ندارند بسیار کم شدهاند و نسلهایی که از کودکی غرقه در فناوری بزرگ شدهاند به […]
فروش خالص جهانی «متل» (Mattel) از سال 2006 تا 2022

نمودار فوق فروش خالص جهانی «متل» (Mattel) از سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۲۲ را نشان میدهد. شرکت متل یکی از برندهای بزرگ صنعت اسباب بازی است که زیربرندهای معروفی مانند «باربی»، «اونو» و «هات ویلز» دارد. بیشترین فروش خالص شرکت متل در سال ۲۰۱۳ بوده و بعد از آن تا سال ۲۰۲۰ روندی نزولی داشته است. […]
درآمد جهانی پارکهای لگولند (LEGOLAND) از سال 2011 تا 2022

نمودار فوق درآمد جهانی پارکهای لگولند (LEGOLAND) از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۲۲ را نشان میدهد. لگولندها پارکهای موضوعی (Theme Park) هستند که با حال و هوای اسباببازیهای لگو ساخته شدهاند. این مجموعهها بسیار بزرگ هستند و همه چیز در خود دارند؛ از رستوران با غذاهای لگویی گرفته تا سواریهای لگویی مختلف و حتی هتلهایی با […]
فروش گیشه انیمیشن ها در جهان از ۱۹۹۵ تا 2022

این نمودار مجموع فروش گیشه انیمیشن های سینمایی جهان را بین سالهای ۱۹۹۵ تا ۲۰۱۹ نشان میدهد. فروش گیشه پویانماییها وضعیت پر نوسان اما رو به رشد را بین سالهای ۱۹۹۵ تا ۲۰۱۹ تجربه کرده است. در مدت ۲۵ سال، فروش انیمیشنهای سینمایی در جهان ۱۴ برابر شده است. سال ۲۰۱۹ بهترین سال برای تولیدکنندگان […]