گزارش بررسی صنایع خلاق و فرهنگی در 2021

این گزارش را وزارت فدرال روابط اقتصادی و فعالیت‌های اقلیمی آلمان در ۲۰۲۲ دربارهٔ بررسی فرهنگ و صنایع خلاق منتشر کرده است. گزارش بررسی صنایع خلاق و فرهنگی به‌صورت سالانه در آلمان منتشر می‌شود. این نسخهٔ گزارش مربوط به ۲۰۲۱ است که در آن تغییرات تمام شاخه‌های صنایع خلاق و فرهنگی بررسی شده‌اند. در ابتدای […]

بررسی روند آماری تجارت فرهنگی در ایران و جهان

این گزارش را دفتر آمارهای فرهنگی، بازرگانی و خدمات مرکز آمار ایران در ۱۳۹۵ منتشر کرد. در این گزارش روند آماری تجارت فرهنگی در ایران، در سال‌های ۱۳۸۹ تا ۱۳۹۳ بررسی و با روند آماری تجارت فرهنگی در جهان در سال‌های ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۳ مقایسه شده است. کالای فرهنگی بر اساس گزارش‌های یونسکو دو بخش […]

دپارتمان صنایع و تجارت جامو و کشمیر

این کتابچه در ۲۰۱۷ به‌منظور جلب‌نظر سرمایه‌گذاران، نشان دادن نقاط قوت اقتصاد جامو وکشمیر و اقدامات حکومت برای پیشرفت تجاری این ایالت تألیف شد. مؤلفان این کتابچه معتقدند که بهترین راه حفظ میراث فرهنگی، به اشتراک گذاشتن آن است. این کتابچه ظرفیت‌های این ایالت را به نمایش می‌گذارد؛ از رشد در بخش‌هایی چون انرژی، باغداری، […]

کتاب سال سازمان صداوسیما

کتاب سال سازمان صداوسیما

این گزارش توسط اداره کل آمار و توسعه فناوری اطلاعات برای بررسی عملکرد سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۳۹۹ منتشر شده است. رسانه ملی در جایگاه بزرگ‌ترین و فراگیرترین رسانه کشور، اقدامات گسترده‌ای برای افزایش مخاطبان و مدیریت صحیح افکار عمومی انجام می‌دهد. هر سال اهم این اقدامات از تولید و پخش برنامه […]

بررسی اثربخشی استراتژی‌های بازاریابی در صنعت چاپ و نشر

بررسی اثربخشی استراتژیهاي بازاریابی در صنعت چاپ و نشر

بررسی اثربخشی استراتژی‌های بازاریابی در صنعت چاپ و نشر با استفاده از رویکرد ترکیبی BSC-FAHP موضوع این پژوهش و هدف آن، شناسایی عوامل موثر بر اثربخشی استراتژی‌های بازاریابی در صنعت چاپ و نشر است. مشتری، درآمد مالی، فرآیندهای داخلی کسب‌وکار و رشد و یادگیری اولویت‌های این استراتژی هستند.         در این گزارش […]