داستان فیدیبو در سال 1399

این گزارش در تیر ۱۴۰۰ منتشر شد. فیدیبو در این گزارش داستان خود را در ۱۳۹۹ شرح می‌دهد. ابتدا تاریخچه‌ای کوتاه از عملکرد خود از ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۹ ارائه می‌کند، سپس به شرح محصولات اختصاصی خود مانند فیدیبوک و فیدی پلاس می‌پردازد. در فهرست این گزارش، محبوبیت کتاب‌ها بر اساس هر فصل است. کتاب‌های صوتی […]

برندگان مراسم جوایز سلامت دیجیتال (دیجیتال هلث اواردز)

گزارش این مراسم در بهار ۲۰۲۱ منتشر شد و هدف از برگزاری آن، آشنایی با و تقدیر از دستاوردهای افرادی است که در بخش سلامت دیجیتال بریتانیا، خدمات بیشتری ارائه داده‌اند. داوران زیادی در این زمینه فعالیت می‌کنند و بیش از ۶ هزار نفر از اعضای شبکه‌های بازاریابی می‌توانند در این مراسم شرکت کنند و […]

تحلیل رویکرد کارخانه‌های آلمان در رابطه با نشر یافته‌ها

آیا کارخانه ها خود را از تحقیقات پایه کنار کشیده اند؟ مرکز تحقیق لایبنیز(Leibniz) آخرین ورژن این گزارش را در آوریل سال ۲۰۲۱  منتشر کرده است. در تحلیل قبلی به این موضوع اشاره شد که کارخانه ها علاقه ای نسبت به پرداختن به تحقیقات پایه نشان نمی دهند. ما با مطالعه و بررسی فعالیت های […]