بازار کتاب در آمریکا

بازار کتاب در آمریکا با چالش‌های فراوانی روبه‌رو شده است. افزایش محبوبیت رسانه‌های دیجیتال و وضعیت خرده‌فروشی‌های کتاب از جمله‌ی این چالش‌ها است. با این حال کتاب‌ها هنوز بخش مهمی از زندگی روزانه‌ی مردم آمریکا است. آمارهای فروش کتاب‌های چاپی بهبود یافته است و فروش کتاب هر سال به بالای ۷۰۰ میلیون می‌رسد. کتاب‌های چاپ‌ […]

کتاب فروشی های آمریکا (بررسی فروشگاه زنجیره‌ای BAM!)

فروشگاه Books-A-Million که با نام اختصاری BAM! شناخته می‌شود؛ یک فروشگاه کتاب زنجیره‌ای در ایالات متحده آمریکا است که ۲۶۰ شعبه در ۳۲ ایالت دارد. این فروشگاه محدود به فروش کتاب نیستند و کالاهایی مانند اسباب‌ بازی، مجله، کمیک بوک و مانگا نیز می فروشند. همچنین فروشگاه !BAM در سال ۱۹۹۸ وب‌سایت خود را راه‌اندازی […]

آمارهای صنعت کتاب در لهستان

صنعت کتاب در لهستان سال‌‌های اخیر افت کرده‌است. با این حال بخش‌‌های خاصی از این صنعت در حال شکوفایی است. به عنوان مثال، درآمد حاصل از فروش و انتشار کتاب‌‌ها در حال کاهش است و انتظار می‌رود در آینده نیز همین روند را طی کند. علاوه بر این، از محبوبیت کتاب‌فروشی‌ها و کتابخانه‌ها نیز به […]

گزارش سالانهٔ فیدیبو

گزارش سالانهٔ فیدیبو در ۱۴۰۰ منتشرشد. در این گزارش ۳ سرفصل وجود دارد؛ نگاهی به آمار و ارقام، رکوردها و رویدادها و مسئولیت اجتماعی. در سرفصل اول، یعنی آمار و ارقام، کتاب‌ها در فیدیبو به دو دستهٔ صوتی و متنی تقسیم شده‌اند. میزان فروش هر کدام از این نوع کتاب‌ها، در چهار فصل بهار، تابستان، […]

کتاب الکترونیکی در ایالات متحده

این سند را پایگاه اطلاعاتی استاتیستا در ۲۰۲۱ دربارهٔ کتاب الکترونیکی در ایالات متحده منتشر کرد. بخش اول شامل سند آمارها و اطلاعات کلی دربارهٔ فروش و بازار کتاب‌ کاغذی و کتاب الکترونیکی است. در بخش دوم تنها آمارهای مربوط به فروش کتاب الکترونیکی از ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۵ بررسی شده است. در بخش سوم آمارهای […]

داستان فیدیبو در سال 1399

این گزارش در تیر ۱۴۰۰ منتشر شد. فیدیبو در این گزارش داستان خود را در ۱۳۹۹ شرح می‌دهد. ابتدا تاریخچه‌ای کوتاه از عملکرد خود از ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۹ ارائه می‌کند، سپس به شرح محصولات اختصاصی خود مانند فیدیبوک و فیدی پلاس می‌پردازد. در فهرست این گزارش، محبوبیت کتاب‌ها بر اساس هر فصل است. کتاب‌های صوتی […]

برندگان مراسم جوایز سلامت دیجیتال (دیجیتال هلث اواردز)

گزارش این مراسم در بهار ۲۰۲۱ منتشر شد و هدف از برگزاری آن، آشنایی با و تقدیر از دستاوردهای افرادی است که در بخش سلامت دیجیتال بریتانیا، خدمات بیشتری ارائه داده‌اند. داوران زیادی در این زمینه فعالیت می‌کنند و بیش از ۶ هزار نفر از اعضای شبکه‌های بازاریابی می‌توانند در این مراسم شرکت کنند و […]

تحلیل رویکرد کارخانه‌های آلمان در رابطه با نشر یافته‌ها

آیا کارخانه ها خود را از تحقیقات پایه کنار کشیده اند؟ مرکز تحقیق لایبنیز(Leibniz) آخرین ورژن این گزارش را در آوریل سال ۲۰۲۱  منتشر کرده است. در تحلیل قبلی به این موضوع اشاره شد که کارخانه ها علاقه ای نسبت به پرداختن به تحقیقات پایه نشان نمی دهند. ما با مطالعه و بررسی فعالیت های […]

بررسی اثربخشی استراتژی‌های بازاریابی در صنعت چاپ و نشر

بررسی اثربخشی استراتژیهاي بازاریابی در صنعت چاپ و نشر

بررسی اثربخشی استراتژی‌های بازاریابی در صنعت چاپ و نشر با استفاده از رویکرد ترکیبی BSC-FAHP موضوع این پژوهش و هدف آن، شناسایی عوامل موثر بر اثربخشی استراتژی‌های بازاریابی در صنعت چاپ و نشر است. مشتری، درآمد مالی، فرآیندهای داخلی کسب‌وکار و رشد و یادگیری اولویت‌های این استراتژی هستند.         در این گزارش […]