گزارش سالانه تبلیغات بیرون از خانه در آمریکا

تبلیغات از طریق رسانه‌های مختلفی مانند روزنامه‌ها و مجلات، رادیو و تلویزیون، رسانه‌های دیجیتال و غیره انجام می‌شوند. اما نوع جالبی از تبلیغات که هر کدام از ما روزانه با آن مواجه هستیم «تبلیغات بیرون از خانه[۱]» است. احتمالا شما هم در حین قدم زدن در خیابان، رانندگی در اتوبان، استفاده از مترو و بی‌آرتی، […]

وضعیت شبکه های تلویزیونی

the state of ctv

در سال ۲۰۲۱ تغییراتی در شیوهٔ فیلم دیدن رخ داد. مردم به‌جای سرویس‌های اشتراکی تلویزیون، با سرویس‌های پخش آنلاین سرگرم شدند. شرکت‌های تبلیغاتی نیز برای پیوستن به تلویزیون‌های هوشمند، به تکاپو افتادند. داده‌ها نشان می‌دهند که شرکت‌های تبلیغاتی در تلویزیون‌های هوشمند سرمایه‌گذاری بیشتری می‌کنند. پس این شرکت‌ها می‌توانند از برنامه‌‌ریزی‌های رسانه‌ای استفاده کرده و توجه […]

گزارش صنعت تبلیغات دیجیتال در ایران

صنعت تبلیغات دیجیتال ایران

این گزارش با استفاده از منابع متعددی جمع‌آوری شده و تنها هدف آن نشان دادن شمایل کلی صنعت تبلیغات در ایران است. بعضی از منابعی که در گرآوری این گزارش استفاده شده‌اند شامل: گزارش‌های شرکت‌های سهامی عام و خاص، شرکت‌های تحقیق بازار، دانشگاه‎‌ها، کارشناسان، متخصصان، وزارت ارتباطات، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، سازمان آمار […]

آسیب‌شناسی مدیریت تبلیغات محیطی کلان‌شهر تهران

آسیب‌شناسی مدیریت تبلیغات محیطی کلان‌شهر تهران

هر آن‌چه در فضای شهری قرار می‌گیرد، بر زیبایی، شیوهٔ زیست، فرهنگ، عادات و رفتارهای شهروندان و از همه مهم‌تر، بر هویت شهر تأثیر می‌گذارد. یکی از عناصر اصلی که به شکل‌های مختلف در فضای شهری حضور دارد، تبلیغات محیطی است. تبلیغات، مؤثرترین روش رساندن پیام‌های فرهنگی و تجاری به مخاطبان محسوب می‌شود. تمام تبلیغاتی […]

سرویس های آنلاین پخش فیلم

The State of Streaming Apps

سرویس‌های پخش با شیوع کرونا فروش بیشتری داشتند و در سه ماه اول سال ۲۰۲۱، به بیش از ۸۱ میلیون تعداد دانلود دست یافتند. مردم در زمان قرنطینه زمان بیشتری را در خانه به تماشای برنامه‌های سرویس‌های پخش پرداختند. شبکه‌هایی مانند دیزنی پلاس در این امر سرآمد بودند و این موفقیت را مدیون طرفداران بسیار […]