گزارش صنعت تبلیغات دیجیتال در ایران

این گزارش با استفاده از منابع متعددی جمعآوری شده و تنها هدف آن نشان دادن شمایل کلی صنعت تبلیغات در ایران است. بعضی از منابعی که در گرآوری این گزارش استفاده شدهاند شامل: گزارشهای شرکتهای سهامی عام و خاص، شرکتهای تحقیق بازار، دانشگاهها، کارشناسان، متخصصان، وزارت ارتباطات، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، سازمان آمار […]
آسیبشناسی مدیریت تبلیغات محیطی کلانشهر تهران

هر آنچه در فضای شهری قرار میگیرد، بر زیبایی، شیوهٔ زیست، فرهنگ، عادات و رفتارهای شهروندان و از همه مهمتر، بر هویت شهر تأثیر میگذارد. یکی از عناصر اصلی که به شکلهای مختلف در فضای شهری حضور دارد، تبلیغات محیطی است. تبلیغات، مؤثرترین روش رساندن پیامهای فرهنگی و تجاری به مخاطبان محسوب میشود. تمام تبلیغاتی […]