وضعیت شبکه های تلویزیونی

در سال ۲۰۲۱ تغییراتی در شیوهٔ فیلم دیدن رخ داد. مردم بهجای سرویسهای اشتراکی تلویزیون، با سرویسهای پخش آنلاین سرگرم شدند. شرکتهای تبلیغاتی نیز برای پیوستن به تلویزیونهای هوشمند، به تکاپو افتادند. دادهها نشان میدهند که شرکتهای تبلیغاتی در تلویزیونهای هوشمند سرمایهگذاری بیشتری میکنند. پس این شرکتها میتوانند از برنامهریزیهای رسانهای استفاده کرده و توجه […]
گزارش صنعت تبلیغات دیجیتال در ایران

این گزارش با استفاده از منابع متعددی جمعآوری شده و تنها هدف آن نشان دادن شمایل کلی صنعت تبلیغات در ایران است. بعضی از منابعی که در گرآوری این گزارش استفاده شدهاند شامل: گزارشهای شرکتهای سهامی عام و خاص، شرکتهای تحقیق بازار، دانشگاهها، کارشناسان، متخصصان، وزارت ارتباطات، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، سازمان آمار […]
سرویس های پخش آنلاین

هدف اصلی این گزارش، نشاندادن پیشرفتهای سرویسهایی مانند دیزنی پلاس و پارامونت پلاس است. ما تلاش میکنیم در هر ویراست، نکات جدید و اطلاعات تازهای ارائه دهیم و این بار روی میزان پرداخت به محتوا تمرکز کردهایم؛ این موضوع، قطعهای مهم از پازل است و معیاریست که پیشرفت آن در هر سرویس اشتراکی اندازهگیری میشود. […]
سرویس های آنلاین پخش فیلم

سرویسهای پخش با شیوع کرونا فروش بیشتری داشتند و در سه ماه اول سال ۲۰۲۱، به بیش از ۸۱ میلیون تعداد دانلود دست یافتند. مردم در زمان قرنطینه زمان بیشتری را در خانه به تماشای برنامههای سرویسهای پخش پرداختند. شبکههایی مانند دیزنی پلاس در این امر سرآمد بودند و این موفقیت را مدیون طرفداران بسیار […]