بررسی اثربخشی استراتژیهای بازاریابی در صنعت چاپ و نشر

بررسی اثربخشی استراتژیهای بازاریابی در صنعت چاپ و نشر با استفاده از رویکرد ترکیبی BSC-FAHP موضوع این پژوهش و هدف آن، شناسایی عوامل موثر بر اثربخشی استراتژیهای بازاریابی در صنعت چاپ و نشر است. مشتری، درآمد مالی، فرآیندهای داخلی کسبوکار و رشد و یادگیری اولویتهای این استراتژی هستند. در این گزارش […]
بررسی سطح گرایش به توسعهٔ صنایع دستی

صنایع دستی از جمله صنایعی ست که ظرفیتهای لازم را برای توسعهٔ سرمایهگذاری و ایجاد کسبوکار پویا دارد. بهدلیل وجود چالش در زمینهٔ بازاریابی و فروش، توسعهٔ این صنعت سیر نزولی داشته است. بخش تعاون توانایی لازم را برای توسعهٔ تولیدات و افزایش صادرات دارد، اما تعاونیها هم بهعلت کمبود سرمایه، فعالیت پایداری ندارند؛ زیرا […]