پیشتازترین صاحب امتیازان نشریات در میزان بودجه دریافتی از سال 1397 تا 1400

پیشتازترین صاحب امتیازان نشریات در میزان بودجه دریافتی از سال 1397 تا 1400

پیشتازترین صاحب امتیازان نشریات در میزان بودجه دریافتی از سال 1397 تا 1400

صاحب امتیاز ایجاد کننده یک نشریه است که مسئولیت‌های از جمله تامین منابع مالی و مدیریت آن را بر عهده دارد. نمودار بالا نشان دهنده صاحب امتیازان پیشتاز با بیشترین بودجه از سال 1397 تا 1400 است. مطابق با این نمودار شرکت دنیای اقتصاد تابان با مبلغ 53 میلیارد ریال، بیشترین بودجه را از سال 1397 تا 1400 میان صاحب امتیازان نشریات به خود اختصاص داده است. پس از این شرکت، غلامحسین واحدی تبریزی، با اختصاص 25 میلیارد ریال به نشریه‌اش در جایگاه دوم قرار دارد. الیاس حضرتی نیز با 23 میلیارد ریال در رتبه سوم صاحب امتیازان پیشتاز با بیشترین بودجه قرار گرفته است.

همچنین صاحب امتیاز یک نشریه می‌تواند یک شخص حقیقی و یا حقوقی باشد. با توجه به این امر، در میان تعداد 20 صاحب امتیاز پیشتاز با بیشترین بودجه از سال 1397 تا 1400، تعداد 11 صاحب امتیاز حقیقی و 9 صاحب امتیاز حقوقی حضور دارند. این نمودار ضمن نشان دادن بیشترین بودجه نشریات، درک مناسبی از تامین مالی آن به وجود می‌آورد و ابزار مفیدی برای افرادی است که در  نشریات کار می‌کنند و یا قصد پژوهش در این حوزه را دارند.

 

منبع آمار
نمافر
محدوده آماردهی
ایران

رفرنس دهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

معتبرترین منابع اخبار و اطلاعات عمومی در سراسر جهان از سال 2011 تا 2022

نمودار فوق معتبرترین منابع اخبار و اطلاعات عمومی در سراسر جهان از سال 2011 تا 2022 را نشان می‌دهد. یکی از عوامل مهمی که به اخبار صحت می‌بخشد، منبع ...

درآمد کتاب‌های الکترونیک در ایالات متحده از سال 2019 تا 2022 و پیش‌بینی آن تا سال 2027 به تفکیک نوع

شکل مربوط به پیش‌بینی درآمد نشر الکترونیکی در سه بخش متفاوت در ایالات متحده از سال ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۷ است. بر اساس اطلاعات ارائه شده، درآمد پیش‌بینی شده ...

میزان مالکیت کتابخوان دیجیتال در ایالات متحده در سال 2023 به تفکیک گروه سنی

نمودار فوق میزان مالکیت کتابخوان دیجیتال در ایالات متحده در سال 2023 به تفکیک گروه سنی را نشان می‌دهد. دستگاه کتابخوان دیجیتال یا بوک ریدر (e-book ...

سطح اعتماد به رسانه‌ها در سراسر جهان از 2018 تا 2022

نمودار فوق سطح اعتماد به رسانه‌ها در سراسر جهان از 2018 تا 2022 را نشان می‌دهد. اعتماد به رسانه, مفهوم جدیدی نیست اما با ابداع و توسعه اینترنت و شک...