نمودار فوق پرمخاطبترین دستهبندیهای نوشتافزار در سایت دیجی کالا را بر حسب تعداد رای نشان میدهد. پرمخاطبترین محصولات، محصولاتی هستند که بعد از مدتی استفاده تمام میشوند. منطقی است که محصولاتی که باید بعد از مدتی دوباره خریداری بشوند، مخاطبان بیشتری نسبت به محصولاتی با عمر طولانی داشته باشند. تمام دستهبندیهای در صدر نمودار این ویژگی را دارا هستند. هر چقدر بیشتر به سمت پایین نمودار حرکت میکنیم، محصولات بادوامتر، تخصصیتر و گرانتر میشوند. در نمودار میانگین قیمت دستهبندیهای مختلف نوشتافزار در سایت دیجی کالا میتوان رابطهی عکس میانیگن قیمت دستهبندیها را با میزان مخاطبان آن مشاهده کرد.