نمودار دسته بندی کاربران شبکه‌های اجتماعی با هدف رصد اخبار

نمودار دسته بندی کاربران شبکه‌های اجتماعی با هدف رصد اخبار

نمودار دسته بندی کاربران شبکه‌های اجتماعی با هدف رصد اخبار

نمودار فوق کاربرانی را که با هدف رصد اخبار، شبکه‌‌های اجتماعی اینستاگرام، توییتر، فیس بوک، یوتیوب، تیک تاک و اسنپ چت، را به عنوان منابع خبری خود انتخاب کرده‌اند، دسته بندی و مورد بررسی قرار داده است.

در این راستا همان طور که مشاهده می‌کنید خبرگزاری‌ها و خبرنگاران رسمی کشور، شبکه‌های اجتماعی توییتر، فیس بوک، یوتیوب را به عنوان منابع خبری خود انتخاب کرده‌اند.

از سوی دیگر اینفلوئنسرها اینستاگرام، تیک تاک و اسنپ چت را به عنوان منابع خبری خود، نسبت به سایر شبکه‌های اجتماعی، برتر دانسته‌اند.

مردم عادی و فعالان سیاسی نیز شبکه‌های اجتماعی فیس بوک و توییتر را به عنوان منابع خبری خود به سایر شبکه‌های اجتماعی ترجیح داده‌اند.

منبع آمار
نمافر
محدوده آماردهی
ایران

رفرنس دهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

معتبرترین منابع اخبار و اطلاعات عمومی در سراسر جهان از سال 2011 تا 2022

نمودار فوق معتبرترین منابع اخبار و اطلاعات عمومی در سراسر جهان از سال 2011 تا 2022 را نشان می‌دهد. یکی از عوامل مهمی که به اخبار صحت می‌بخشد، منبع ...

سطح اعتماد به رسانه‌ها در سراسر جهان از 2018 تا 2022

نمودار فوق سطح اعتماد به رسانه‌ها در سراسر جهان از 2018 تا 2022 را نشان می‌دهد. اعتماد به رسانه, مفهوم جدیدی نیست اما با ابداع و توسعه اینترنت و شک...

ده روزنامه‌ پر تیراژ جهان در سال 2020

نمودا بالا نشان دهنده ده روزنامه برتر جهان بر اساس تعداد تیراژ در سال 2020 است. تیراژ یا تعداد چاپ هر روزنامه، یکی از مسائل اصلی و حیاتی دنیای روزن...

تعداد درخواست‌ مجوز رسانه‌ها بر اساس دوره انتشار در سال 1400

بر اساس قانون مطبوعات تأسیس و فعالیت رسانه‌ها در ایران منوط به کسب مجوز از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به‌عنوان متولی اصلی صدور مجوز برای انتشار...