میزان مالکیت انواع لوازم الکترونیکی در ایتالیا در سال 2023

میزان مالکیت انواع لوازم الکترونیکی در ایتالیا در سال 2023

میزان مالکیت انواع لوازم الکترونیکی در ایتالیا در سال 2023

نمودار فوق میزان مالکیت انواع لوازم الکترونیکی در ایتالیا در سال 2023 را نشان می‌دهد. دنیای دنیای امروزی بدون فناوری قابل تصور نیست. همه چیز به سمت دیجیتالی شدن می‌رود و در پی آن استفاده از فناوری بیشتر خواهد شد. بسیاری از لوازمی که به بخش بدیهی از زندگی ما بدل شده، در گذشته بسیار نادر بودند. مثلا در ایام قدیم افراد برای تماس گرفتن با فرد دیگری باید تلگراف‌خانه می‌رفتند تا فرد دیگری تلگرافشان را ارسال کند. اما امروزه هر کس یک تلفن همراه دارد که می‌تواند به هر که بخواهد زنگ بزند.

مانند اتفاقی که برای تلفن‌ها و بسیار دیگری از فناوری‌ها افتاد، فناوری‌های امروزی نیز ارتقاء خواهند یافت. مثلا در حال حاضر برای وارد دنیای واقعیت مجازی شدن، باید عینکی بزرگ بر صورت خود بگذارید. اما شک نکنید در آینده دیگر با یک عینک عادی می‌توان وارد این دنیا شد. به همین ترتیب وابستگی زندگی ما به فناوری‌ها بیشتر خواهد شد و هر چه به جلو برویم، اجبار بیشتری برای خرید بعضی از فناوری‌ها خواهیم داشت؛ چرا که نمی‌توانیم و  نمی‌خواهیم از دنیا عقب بمانیم.

این نمودار برای کشورهای آلمان، اسپانیا، ایالات متحده و فرانسه موجود است. بدون هیچ تعجبی در تمامی این نمودارها بیشترین وسیله‌ی الکترونیکی که همه‌ی افراد دارند، تلفن همراه هوشمند است. در تمامی نمودارها بیش از 97 درصد تلفن هوشمند دارند و احتمالا آن چند درصد باقی‌مانده تلفن همراه غیر هوشمند دارند.

دومین وسیله‌ی الکترونیک فراگیر تلویزیون است. در این 5 کشور تقریبا بین 80 تا 90 درصد تلویزیون دارند. در این نمودار تلویزیون‌ها لزوما هوشمند نیستند و هر نوع تلویزیونی محسوب شده است. تمامی این کشورها بیشترین مالکیت برای این دو وسیله بوده است. بعد از این درصد مالکیت وسایل الکترونیکی کمی تفاوت می‌کند.

در کشورهای آلمان، ایالات متحده و ایتالیا جایگاه سوم به هدفون(هدست، هندزفری، بلوتوثی و…) تعلق دارد که به احتمال زیاد اهمیت مردم این کشورها به موسیقی را نشان می‌دهد. هر چند در فرانسه و اسپانیا لپ‌تاپ در جایگاه سوم قرار دارد. بجز گوشی هوشمند، هدفون و لپ‌تاپ، پرینتر و تبلت جزو وسایلی هستند که بیشترین آمار تملّک را دارند.

 

منبع آمار
Statista Consumer Insights
محدوده آماردهی
ایتالیا

رفرنس دهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مهم‌ترین جریان‌های درآمد دیجیتالی ناشران به گفته رهبران صنعت نشر از سال 2021 تا 2023

با توجه به نمودار ارائه شده، اشتراک‌ها (پرداخت‌های مرتب برای دسترسی به محتوا) مهم‌ترین منبع درآمد دیجیتال برای ناشران در سال ۲۰۲۳ به حساب می‌آید. ۸...

سهم روزنامه‌نگارانی که اعتماد عمومی به رسانه‌ها را از دست رفته می‌دانند از سال 2017 تا 2022

این نمودار بر اساس یک مطالعه جهانی در سال 2022 تهیه شده و شامل نظر 3800 روزنامه‌نگار از حدود 2160 رسانه در 17 منطقه جهان است. با توجه به نمودار ارا...

میزان فروش تمامی کنسول‌های بازی عرضه شده تا سال 2023

پلی‌استیشن ۲ با فروش بیش از ۱۵۸ میلیون دستگاه، پرفروش‌ترین کنسول تاریخ به‌شمار می‌رود. پس از آن، نینتندو دی‌اس و نینتندو سوییچ به ترتیب با فروش ۱۵۴...

میزان اعتماد بزرگسالان به رسانه‌های خبری در کشورهای منتخب در سال 2023

  نمودار فوق سطح اعتماد به رسانه‌های خبری را در میان بزرگسالان ۱۵ کشور جهان در سال ۲۰۲۳ نشان می‌دهد. سطح اعتماد به رسانه‌ها در کشورهای اسکاندی...