نمودار فوق میزان فروش بازارچههای موقت صنایع دستی را از سال ۱۳۹۴ تا سال ۱400 نشان میدهد. در سالهای 1394 الی 1397 بازدهی این بازارچهها بیش از ۲ برابر شده است. فروش این بازارچهها در سال ۱۳۹8 که اوج فروشش بوده است، در مجموع ۸8 میلیارد تومان بوده است. با مقایسهی این نمودار با نمودار «فروش داخلی صنایع دستی از سال ۱۳۹۴ تا سال ۱400» متوجه میشویم که بازارچههای مختلف سهم اندکی از فروش کلی صنایع دستی در کشور دارند. فروش بازارچههای موقت روندی صعودی داشته است اما همهگیری کرونا این روند را مختل کرده است. در سال 99 به علت کرونا آماری وجود ندارد و در سال 1400 به علت همهگیری تقریبا بسیاری از این بازارچهها، درآمدزایی نداشتهاند. به همین علت آمار چندانی در دسترس نیست و اگر هم باشد بسیار اندک است.