نمودار فوق سهم مشترکان سرویسهای استریم موسیقی تا چهار ماههی دوم سال ۲۰۲۲ را نشان میدهد. سرویسهای موسیقی مدتی است که به اصلیترین شیوه برای مصرف موسیقی شدهاند. بیشترین درآمد موسیقیهای ضبط شده نیز از سرویسهای استریم موسیقی بدست میآید. میتوان دید که سرویس استریم موسیقی اسپاتیفای با 30 درصد بیشترین تعداد مشترکان را بهخود اختصاص داده است. هر چند برخی از تحلیلگران جایگاه اسپاتیفای را با معرفی شدن سرویس موسیقی تیک تاک در خطر میدانند. بعد از آن سرویس استریم شرکت اپل، یعنی Apple Music قرار دارد. رتبهی سوم متعلق به سرویس چینی تنسنت است. پلتفرمهای چینی معمولا به علت جمعیت بسیار زیاد این کشور، کاربران زیادی دارند.