سهم مشترکان سرویس های استریم موسیقی در سال 2022

سهم مشترکان سرویس های استریم موسیقی در سال 2022

سهم مشترکان سرویس های استریم موسیقی در سال 2022

نمودار فوق سهم مشترکان سرویس‌های استریم موسیقی تا چهار ماهه‌ی دوم سال ۲۰۲۲ را نشان می‌دهد. سرویس‌های موسیقی مدتی است که به اصلی‌ترین شیوه برای مصرف موسیقی شده‌اند. بیشترین درآمد موسیقی‌های ضبط شده نیز از سرویس‌های استریم موسیقی بدست می‌آید. می‌توان دید که سرویس استریم موسیقی اسپاتیفای با 30 درصد بیشترین تعداد مشترکان را به‌خود اختصاص داده است. هر چند برخی از تحلیلگران جایگاه اسپاتیفای را با معرفی شدن سرویس موسیقی تیک تاک در خطر می‌دانند. بعد از آن سرویس استریم شرکت اپل، یعنی Apple Music  قرار دارد. رتبه‌ی سوم متعلق به سرویس چینی تنسنت است. پلتفرم‌های چینی معمولا به علت جمعیت بسیار زیاد این کشور، کاربران زیادی دارند.

منبع آمار
MIDiA Research
محدوده آماردهی
جهان

رفرنس دهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

میزان مالکیت انواع لوازم الکترونیکی در ایتالیا در سال 2023

نمودار فوق میزان مالکیت انواع لوازم الکترونیکی در ایتالیا در سال 2023 را نشان می‌دهد. دنیای دنیای امروزی بدون فناوری قابل تصور نیست. همه چیز به سمت...

میزان مالکیت انواع لوازم الکترونیکی در اسپانیا در سال 2023

نمودار فوق میزان مالکیت انواع لوازم الکترونیکی در اسپانیا در سال 2023 را نشان می‌دهد. دنیای امروزی بدون فناوری قابل تصور نیست. همه چیز به سمت دیجیت...

میزان مالکیت انواع لوازم الکترونیکی در فرانسه در سال 2023

نمودار فوق میزان مالکیت انواع لوازم الکترونیکی در فرانسه در سال 2023 را نشان می‌دهد. دنیای امروزی بدون فناوری قابل تصور نیست. همه چیز به سمت دیجیتا...

میزان مالکیت انواع لوازم الکترونیکی در ایالات متحده در سال 2023

نمودار فوق میزان مالکیت انواع لوازم الکترونیکی در ایالات متحده در سال 2023 را نشان می‌دهد. دنیای امروزی بدون فناوری قابل تصور نیست. همه چیز به سمت ...