نمودار فوق سهم بازار سرویسهای استریم بازی در سال 2022 را نشان میدهد. توییچ سرویس پخش زنده ویدیویی (استریم) است که پخش زنده بازیهای ویدیویی، از جمله پخش مسابقات ورزش الکترونیک، پخش موسیقی، محتوای خلاقانه و استریمهای زندگی واقعی را ارائه میدهد. سرویس استریم بازی توییچ با در دست داشتن 75 درصد از بازار با قدرت در حال یکه تازی در زمینه استریم بازیهای ویدیویی است. سرویس بعدی فیسبوک گیمینگ است که در سال 2018 راه اندازی شده است. در سال 2020 بعد از تعطیلی سرویس استریم مایکروسافت، میکسر، مخاطبان آن به این سرویس استریم بازی ارجاع داده شدند که میتواند یکی از دلایل رشد آن باشد. در رتبهی بعدی یوتیوب گیمینگ قرار دارد. پلتفرم جدای یوتیوب گیمینگ در سال 2019 تعطیل شد اما یوتیوب گیمینگ فعلی به استریمرهایی اشاره دارد که در فضای خود یوتیوب بازیها و محتوای خود را استریم میکنند. دیگر پلتفرمهای استریم آنچنان کوچک هستند که ارزش نمایش در این نمودار را نداشتهاند. با وجود پیشتازی بسیار زیاد سرویس استریم توییچ، نه فقط به عنوان یک پلتفرم برای استریم بازی، بعید است رقبای آن بتوانند در آینده به گردپای این سرویس برسند.