سرانه مراجعه مخاطبان به سینما برحسب جنسیت

سرانه مراجعه مخاطبان به سینما برحسب جنسیت

سرانه مراجعه مخاطبان به سینما برحسب جنسیت

نموار بالا سرانه مراجعه مخاطبان به سینما را برحسب جنسیت مخاطبان نشان می‌دهد. همان‌گونه‌ که مشاهده می‌شود 41درصد مردان سه ماه یکبار سینما می‌روند. این در حالی است که تنها 36درصد زنان آن هم شش ماه یکبار به سینما می‎‌روند. همچنین جواب‌های مردان و زنان نشان می‌دهد که به‌طور متوسط مردها هر 96 روز یکبار و زن‌ها هر 118 روز یکبار به سینما می‌روند. بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که مردان بیشتر از زنان به سینما می‌روند.

منبع آمار
سالنامه آماری فروش فیلم و سینمای ایران
محدوده آماردهی
ایران

رفرنس دهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تعداد کتب چاپ شده مربوط به سینما در ایران به تفکیک سال-1401

توجه به آموزش و محتوا یکی از عوامل موفقیت صنعت سینماست که نمود بارز آن چاپ و نشر کتاب‌های مرتبط با این حوزه است. چاپ کتاب در حوزه سینما باعث دسترسی...

عوامـل تاثیرگـذار بـر اقبال مخاطب به سـینمای ایران به تفکیک جنسیت در سال 1399

یکی از شاخص‌ها و سنجه‌های مهم در مطالعات مربوط به مخاطب و مصرف صنعت سینما، ذائقه مخاطب است. سنجش ذائقه مخاطب به صورت مستقل از رفتار مخاطب در مواجهه...

سهم ژانرهای مختلف از درآمد گیشه داخلی ایالات متحده آمریکا از سال 2010 تا 2021

یکی از عوامل کلیدی در بررسی وضعیت صنعت سینما بازار و فروش آن است. نمودار بالا سهم ژانرهای مختلف از کل درآمد دلاری گیشه داخلی سینمای ایالات متحده آم...

شبکه‌های تلویزیونی پیشتاز از نظر بازدید در تلوبیون بر اساس ژانر سریال‌های پخش‌شده از آن‌ها از 1392 تا 1400

نمودار بالا نشان دهنده ژانر سریال‌هایی است که از شبکه‌های تلویزیونی‌ای که در سایت تلوبیون از سال 1392 تا 1400 پربازدید بوده‌اند پخش شده است. در این...