تغییرات محتوای بازی ها از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۹ از منظر ESRA

این نمودار روند تغییرات محتوای بازی‌ها از ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۹ را نمایش می‌دهد. داده‌های این نمودار از نظام ارزیابی و رده‌بندی سنی بازی یا به اختصار ESRA گردآوری شده است. بر اساس بررسی بنیاد ملی بازی‌های رایانه ای، مؤلفه خشونت، درصد بالا اما سرعت رشد کمتری نسبت به سایر مؤلفه‌ها داشته است. سرعت رشد مولفه ترویج ناهنجاری‌های اجتماعی به نسبت بالا است. کمترین سرعت ترویج مولفه‌ها نیز به محتوای مصرف دخانیات تعلق می‌گیرد.

نمافر این نمودار را بر اساس اطلاعات سایت ESRA استخراج و ترسیم کرده است.

بازی ویدئویی
حقوقی و نظارت

تاریخ بارگذاری: ۱۳۹۹/۰۷/۲۳

تاریخ انتشار: 1399

منبع: نمافر

محدوده: ایران

آمارهای مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *