روند تغییرات محتوای بازی ها در جهان از ۲۰۱۰ تا ۲۰۲۰

روند تغییرات محتوای بازی ها در جهان از ۲۰۱۰ تا ۲۰۲۰

روند تغییرات محتوای بازی ها در جهان از ۲۰۱۰ تا ۲۰۲۰

این نمودار ارزیابی تغییرات محتوای بازی‌ها را توسط PEGI در ده سال گذشته نمایش می‌دهد. بر این اساس بازی‌های حاوی محتوای خشونت‌آمیز در طی سال‌های گذشته روندی افزایشی داشته‌اند. هم‌چنین نسبت بازی‌های بدون آسیب روندی نزولی داشته و به‌کارگیری الفاظ رکیک در محتوای بازی‌ها نیز بیشتر شده است. این نمودار را می‌توانید با نمودار «تغییرات محتوای بازی‌ها از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۹ از منظر ESRA» که درباره‌ی محتوای بازی‌های ایرانی است،‌ مقایسه کنید.

نمافر این نمودار را بر اساس اطلاعات سایت PEGI استخراج و ترسیم کرده است.

منبع آمار
نمافر
محدوده آماردهی
iran

رفرنس دهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

میزان درآمد بازی‌های موبایلی از سال 2016 تا سال 2022 به تکفیک محل درآمدزایی

نمودار فوق میزان درآمد بازی‌های موبایلی از سال 2016 تا سال 2022 به تکفیک محل درآمدزایی را نشان می‌دهد. بازی‌های موبایلی در میان محصولات سرگرمی یکی ...

تعداد گیمرها در جهان از سال 2017 تا 2022

نمودار فوق تعداد گیمرها در جهان از سال 2017 تا 2022 را نشان می‌دهد. در این نمودار گیمر یا بازی‌باز کسی محسوب شده است که از بازی‌های ویدیویی استفاده...

ظرفیت پذیرش دانشجو در رشته‌های مرتبط با بازی ویدئویی به تفکیک دانشگاه-1401

رشته‌های تحصیلی صنعت بازی در ایران سابقه زیادی ندارند، اما تا حدود زیادی توانسته‌اند توجه و علاقه جوانان را به خود جلب کنند. آموزش صنعت بازی به شکل...

آمار دانشجویان رشته‌های مرتبط با بازی‌های ویدئویی به تفکیک گرایش-1401

طبق آمارهای ارائه شده از سوی سازمان سنجش کشور، مجموعاً 2426 دانشجو در رشته‌های مرتبط با بازی‌های رایانه ای به تحصیل مشغول هستند که از این میان گرای...