تغییرات محتوای بازی ها از سال 2011 تا 2019 از منظر ESRA

تغییرات محتوای بازی ها از سال 2011 تا 2019 از منظر ESRA

تغییرات محتوای بازی ها از سال 2011 تا 2019 از منظر ESRA

این نمودار روند تغییرات محتوای بازی‌ها از ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۹ را نمایش می‌دهد. داده‌های این نمودار از نظام ارزیابی و رده‌بندی سنی بازی یا به اختصار ESRA گردآوری شده است. بر اساس بررسی بنیاد ملی بازی‌های رایانه ای، مؤلفه خشونت، درصد بالا اما سرعت رشد کمتری نسبت به سایر مؤلفه‌ها داشته است. سرعت رشد مولفه ترویج ناهنجاری‌های اجتماعی به نسبت بالا است. کمترین سرعت ترویج مولفه‌ها نیز به محتوای مصرف دخانیات تعلق می‌گیرد.

نمافر این نمودار را بر اساس اطلاعات سایت ESRA استخراج و ترسیم کرده است.

منبع آمار
نمافر
محدوده آماردهی
ایران

رفرنس دهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

میزان درآمد بازی‌های موبایلی از سال 2016 تا سال 2022 به تکفیک محل درآمدزایی

نمودار فوق میزان درآمد بازی‌های موبایلی از سال 2016 تا سال 2022 به تکفیک محل درآمدزایی را نشان می‌دهد. بازی‌های موبایلی در میان محصولات سرگرمی یکی ...

تعداد گیمرها در جهان از سال 2017 تا 2022

نمودار فوق تعداد گیمرها در جهان از سال 2017 تا 2022 را نشان می‌دهد. در این نمودار گیمر یا بازی‌باز کسی محسوب شده است که از بازی‌های ویدیویی استفاده...

ظرفیت پذیرش دانشجو در رشته‌های مرتبط با بازی ویدئویی به تفکیک دانشگاه-1401

رشته‌های تحصیلی صنعت بازی در ایران سابقه زیادی ندارند، اما تا حدود زیادی توانسته‌اند توجه و علاقه جوانان را به خود جلب کنند. آموزش صنعت بازی به شکل...

آمار دانشجویان رشته‌های مرتبط با بازی‌های ویدئویی به تفکیک گرایش-1401

طبق آمارهای ارائه شده از سوی سازمان سنجش کشور، مجموعاً 2426 دانشجو در رشته‌های مرتبط با بازی‌های رایانه ای به تحصیل مشغول هستند که از این میان گرای...