رده سنی مخاطبان اتاق فرارها

رده سنی مخاطبان اتاق فرارها

رده سنی مخاطبان اتاق فرارها

بنا به گزارش وضعیت «اتاق‌های فرار ایران از منظر مالکان آن‌ها» که توسط مرکز نمافر تهیه شده است، نمودار بالا با توجه به این سوال از مدیران اتاق فرار که «محدوده‌ی سنی مخاطبان شما کدام است؟» مخاطبان اتاق فرارها را بر حسب رده سنی آن‌ها نشان می‌دهد.

مطابق با شکل، رده سنی 18 تا 24 سال با 25.43درصد اصلی‌ترین مخاطبان اتاق فرار هستند و در میان سایر رده‌های سنی بیشترین درصد را به خود اختصاص داده‌اند. پس از 18 تا 24 ساله‌ها، رده سنی 24 تا 30 سال با 22.59درصد قرار دارد و جایگاه سوم نیز با 18.15درصد متعلق به رده سنی 15 تا 18 سال می‌شود. همچنین رده‌های سنی بیش از 30 سال، 12 تا 15 سال و کمتر از 12 سال به ترتیب 14.44درصد، 10.12درصد و 9.26درصد از مخاطبان اتاق‌های فرار را تشکیل داده‌اند. همان‌گونه که مشاهده شد، اتاق فرار در بین کمتر از 15 و بیش از 30 سال‌ها مخاطب کمتری دارد که یکی از دلایل آن‌را شاید بتوان وجود مضامین ترسناک در بسیاری از اتاق‌ فرارها عنوان کرد.

این نمودار وضعیت سنی مخاطبان اتاق‌های فرار در ایران را نشان داده و چشم‌اندای را درباره انواع مخاطب و میزان مراجعه هر کدام به اتاق فرارها را بیان می‌کند.

منبع آمار
نمافر
محدوده آماردهی
ایران

رفرنس دهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

معتبرترین منابع اخبار و اطلاعات عمومی در سراسر جهان از سال 2011 تا 2022

نمودار فوق معتبرترین منابع اخبار و اطلاعات عمومی در سراسر جهان از سال 2011 تا 2022 را نشان می‌دهد. یکی از عوامل مهمی که به اخبار صحت می‌بخشد، منبع ...

درآمد کتاب‌های الکترونیک در ایالات متحده از سال 2019 تا 2022 و پیش‌بینی آن تا سال 2027 به تفکیک نوع

شکل مربوط به پیش‌بینی درآمد نشر الکترونیکی در سه بخش متفاوت در ایالات متحده از سال ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۷ است. بر اساس اطلاعات ارائه شده، درآمد پیش‌بینی شده ...

میزان مالکیت کتابخوان دیجیتال در ایالات متحده در سال 2023 به تفکیک گروه سنی

نمودار فوق میزان مالکیت کتابخوان دیجیتال در ایالات متحده در سال 2023 به تفکیک گروه سنی را نشان می‌دهد. دستگاه کتابخوان دیجیتال یا بوک ریدر (e-book ...

سطح اعتماد به رسانه‌ها در سراسر جهان از 2018 تا 2022

نمودار فوق سطح اعتماد به رسانه‌ها در سراسر جهان از 2018 تا 2022 را نشان می‌دهد. اعتماد به رسانه, مفهوم جدیدی نیست اما با ابداع و توسعه اینترنت و شک...