توزیع امتیاز محصولات نوشت‌افزار در سایت باسلام-1402

توزیع امتیاز محصولات نوشت‌افزار در سایت باسلام-1402

توزیع امتیاز محصولات نوشت‌افزار در سایت باسلام-1402

نمودار فوق توزیع امتیاز محصولات نوشت‌افزار در سایت باسلام را نشان می‌دهد. یکی از چیزهایی که در نگاه اول می‌توان متوجه شد، عادت افراد به دادن امتیازهای رند است. کاربران همیشه عادت دارند تا از امتیازهای رند، که اعداد بدون اعشار هستند، برای امتیازدهی استفاده کنند. در کمال تعجب می‌بینیم اکثر امتیازهای داده شده، امتیاز 5 هستند که نشان از بیشترین میزان رضایت است. معمولا در دیگر نمودارهای توزیع امتیاز، امتیازها بین عدد 3.5 تا 4.5 هستند. اما در بخش نوشت‌افزار سایت باسلام اکثر امتیازها عدد 5 است. یکی از دلایل این رضایت بیش از حد زیاد سایت باسلام می‌تواند قیمت‌هایی پایین و ارسال‌ رایگان برخی از محصولات باشد. احتمالا افرادی که از سایت‌های خرید آنلاین به پلتفرم باسلام می‌آیند، در قدم اول اختلاف قیمت توجه آنان را جلب می‌کند که معمولا در سایت باسلام قیمت کالا کمتر است. بعد از آنکه فرد کالای خود را دریافت کند و کالا کیفیت مدنظر را داشته باشد، می‎تواند باعث رضایت بسیار در مشتری می‌شود.

منبع آمار
سایت باسلام
محدوده آماردهی
ایران

رفرنس دهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

معتبرترین منابع اخبار و اطلاعات عمومی در سراسر جهان از سال 2011 تا 2022

نمودار فوق معتبرترین منابع اخبار و اطلاعات عمومی در سراسر جهان از سال 2011 تا 2022 را نشان می‌دهد. یکی از عوامل مهمی که به اخبار صحت می‌بخشد، منبع ...

درآمد کتاب‌های الکترونیک در ایالات متحده از سال 2019 تا 2022 و پیش‌بینی آن تا سال 2027 به تفکیک نوع

شکل مربوط به پیش‌بینی درآمد نشر الکترونیکی در سه بخش متفاوت در ایالات متحده از سال ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۷ است. بر اساس اطلاعات ارائه شده، درآمد پیش‌بینی شده ...

میزان مالکیت کتابخوان دیجیتال در ایالات متحده در سال 2023 به تفکیک گروه سنی

نمودار فوق میزان مالکیت کتابخوان دیجیتال در ایالات متحده در سال 2023 به تفکیک گروه سنی را نشان می‌دهد. دستگاه کتابخوان دیجیتال یا بوک ریدر (e-book ...

سطح اعتماد به رسانه‌ها در سراسر جهان از 2018 تا 2022

نمودار فوق سطح اعتماد به رسانه‌ها در سراسر جهان از 2018 تا 2022 را نشان می‌دهد. اعتماد به رسانه, مفهوم جدیدی نیست اما با ابداع و توسعه اینترنت و شک...