توزیع امتیاز محصولات نوشت‌افزار در سایت دیجی کالا-1402

توزیع امتیاز محصولات نوشت‌افزار در سایت دیجی کالا-1402

توزیع امتیاز محصولات نوشت‌افزار در سایت دیجی کالا-1402

نمودار فوق توزیع امتیاز محصولات نوشت‌افزار در سایت دیجی کالا را نشان می‌دهد. یکی از چیزهای عجیب در این نمودار وجود تعداد بالای امتیاز 5 است. بطور کلی با بررسی سایت‌های مشابه غیرایرانی می‌توان دید که معمولا این تعداد امتیاز 5 یا کامل را ندارند. امتیاز 5 نشان دهنده رضایت کامل مشتری بوده و در اکثر اوقات کسب رضایت مشتری کاری مشکل است. می‌توان این روند را در دو نمودار توزیع امتیاز محصولات نوشت‌افزار در سایت دیجی کالا و توزیع امتیاز محصولات نوشت‌افزار در سایت باسلام مشاهده کرد. شاید بتوان بیان کرد که ایرانیان در دادن امتیاز بسیار دست و دلباز عمل می‌کنند و امتیازهای بالا را راحت می‌دهند. جدای از این مسئله توزیع بقیه امتیازها در بازه‌ی 3.5 تا 4.5 است که معمولا بیشترین تعداد را در امتیاز 4 دارد. از این مسئله می‌توان برداشت کرد که افراد معمولا امتیاز 4 را به محصول مورد نظر می‌دهند. در صورتی که رضایت بالایی داشته باشند آن را به 5 و در صورتی از حالت عادی کمتر راضی باشند به آن امتیاز 3 را می‌دهند.

منبع آمار
سایت دیجی کالا
محدوده آماردهی
ایران

رفرنس دهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

معتبرترین منابع اخبار و اطلاعات عمومی در سراسر جهان از سال 2011 تا 2022

نمودار فوق معتبرترین منابع اخبار و اطلاعات عمومی در سراسر جهان از سال 2011 تا 2022 را نشان می‌دهد. یکی از عوامل مهمی که به اخبار صحت می‌بخشد، منبع ...

درآمد کتاب‌های الکترونیک در ایالات متحده از سال 2019 تا 2022 و پیش‌بینی آن تا سال 2027 به تفکیک نوع

شکل مربوط به پیش‌بینی درآمد نشر الکترونیکی در سه بخش متفاوت در ایالات متحده از سال ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۷ است. بر اساس اطلاعات ارائه شده، درآمد پیش‌بینی شده ...

میزان مالکیت کتابخوان دیجیتال در ایالات متحده در سال 2023 به تفکیک گروه سنی

نمودار فوق میزان مالکیت کتابخوان دیجیتال در ایالات متحده در سال 2023 به تفکیک گروه سنی را نشان می‌دهد. دستگاه کتابخوان دیجیتال یا بوک ریدر (e-book ...

سطح اعتماد به رسانه‌ها در سراسر جهان از 2018 تا 2022

نمودار فوق سطح اعتماد به رسانه‌ها در سراسر جهان از 2018 تا 2022 را نشان می‌دهد. اعتماد به رسانه, مفهوم جدیدی نیست اما با ابداع و توسعه اینترنت و شک...