اندازه بازار صنعت بازی ایران در سال ۱۳۹۸

اندازه بازار صنعت بازی ایران در سال ۱۳۹۸

اندازه بازار صنعت بازی ایران در سال ۱۳۹۸

این نمودار اندازه بازار صنعت بازی ایران در سال 1398 به تفکیک بومی و غیر بومی را ترسیم می‌کند. سهم بخش خارجی ۴۲۱۱ میلیارد تومان و سهم بخش داخلی ۱۱۰ میلیارد تومان است. از این ۴۲۱۱ میلیارد تومان، ۲۷۰۰ میلیارد تومان هزینه کنسول‌ها می‌شود که همگی از جمله Xbox و انواع سری PlayStation وارداتی هستند. نکته‌ی جالب توجه در این نمودار آن است که در داخل کشور هیچ‌گونه فعالیت سخت‌افزاری در حوزه بازی صورت نمی‌گیرد و سهم اندک داخل نیز در صنعت بازی تنها صرف توسعه نرم‌افزار‌ها می‌شود.

منبع آمار
بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای
محدوده آماردهی
iran

رفرنس دهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درآمد خالص جهانی Hasbro از سال 2006 تا 2022

نمودار فوق فروش خالص جهانی «هاسبرو(Hasbro)» از سال 2006 تا 2022 را نشان می‌دهد. شرکت هاسبرو یکی از برندهای بزرگ صنعت اسباب‌بازی است که زیربرندهای م...

فروش خالص جهانی Bandai Namco از سال مالی 2006 تا 2023

نمودار فوق فروش خالص جهانی باندای نامکو (Bandai Namco) از 2006 تا 2023 را نشان می‌دهد. خیلی‌ها شرکت باندای نامکو را با بازی‌هایش می‌شناسند. اما بان...

فروش خالص جهانی «متل» (Mattel) از سال 2006 تا 2022

نمودار فوق فروش خالص جهانی «متل» (Mattel) از سال 2006 تا 2022 را نشان می‌دهد. شرکت متل یکی از برندهای بزرگ صنعت اسباب بازی است که زیربرندهای معروفی...

هزینه‌کرد کشورهای جهان برای اسباب‌بازی در سال 2022

نمودار فوق درآمد جهانی بازار اسباب بازی در سال 2022 به تفکیک کشور را نشان می‌دهد. در سال 2022، بازار اسباب بازی و بازی‌های کودکانه به عنوان یکی از ...