نمودار فوق پرارزشترین برندهای اسباب بازی در سال 2023 را نشان میدهد. برند اسباب بازی «لگو» سالهای زیادی است که نه تنها پرارزشترین برند اسباب بازی، بلکه یکی از برترین برندها در سطح جهان است. بیدلیل نیست که اختلاف ارزش این برند با رتبهی دوم نمودار یعنی «باندای نامکو» بسیار زیاد است. افراد زیادی «باندای نامکو» را به بازیهایی که تولید کرده میشناسند ولی این شرکت سرگرمی دومین غول بزرگ دنیای اسباب بازی است. در نمودار «میزان فروش شرکتهای پیشرو اسباب بازی در سال 2022» میتوان دید که بعد از دو غول بزرگ صنعت اسباب بازی، یعنی لگو و باندای نامکو، شرکت هاسبرو قرار دارد. در حالی در نمودار پرارزشترین برندهای اسباب بازی سومین جایگاه برای برند «فیشر-پرایس» (Fisher-Price) است. شاید دلیل این اتفاق این باشد که در نمودار پرارزشترین برندها، ارزش هر برند جدا از زیر برندهای خود حساب شده باشد. برای مثال برند «باربی» زیر برند «مَتِل» است و این دو جدا از هم حساب شدهاند. اما در نمودار میزان فروش شرکتهای پیشتاز اسباب بازی، میزان فروش هر برند با زیر برندهایش محاسبه شده باشد.