مهم‌ترین ابزارهای بازاریابی موزه‌های جهان تا می 2021

مهم‌ترین ابزارهای بازاریابی موزه‌های جهان تا می 2021

مهم‌ترین ابزارهای بازاریابی موزه‌های جهان تا می 2021

آنچه در این نمودار به چشم می‌خورد برگزیده‌ای از ابزارهای بازاریابی است که موزه‌ها در سرتاسر جهان از آن‌ها استفاده می‌کنند. شاهد این هستیم که با 34 درصد، «تجزیه و تحلیل رسانه‌های اجتماعی» بیشترین میزان استفاده را داشته و در ادامه «مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)» با 32 درصد قرار دارد. این نمودار به‌روشنی نشان‌دهنده تقدم تکنولوژی‌های دیجیتالی در استراتژی‌های بازاریابی این مراکز است.

توجه به این نکته حائز اهمیت است که «تجزیه و تحلیل برای وب/اپلیکیشن موبایل« و «مدیریت تگ برای وب/اپلیکیشن موبایل» به‌ترتیب با 22 و 15 درصد کمترین استفاده را در بین ابزارهای مورد نظر دارند. این می‌تواند نشان‌دهنده این باشد که برخی از ابزارهای فناوری دیجیتال هنوز در بخش فرهنگی و هنری کمتر مورد توجه قرار گرفته‌اند.

 

منبع آمار
Museum Booster
محدوده آماردهی
جهان

رفرنس دهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فناوری‌های جدید برای حسابداری و فروش موزه‌های جهان تا می ۲۰۲۱

نمودار مورد بررسی، آینده فناوری‌های جدید در حوزه حسابداری و فروش را که موزه‌ها در سرتاسر جهان قصد دارند تا ماه مه سال 2021 به اجرا درآورند نمایش می...

فناوری‌های جدید در نمایشگاه‌هایی که قرار است از می ۲۰۲۱ توسط موزه‌های جهان اجرا شود

در این نمودار، نگاهی به تکنولوژی‌های نوینی که موزه‌های سراسر جهان قصد دارند تا ماه مه سال ۲۰۲۱ به برنامه‌های نمایشی خود بیافزایند، انداخته‌ایم. برا...

کشورهای پیشرو در جهان بر اساس تعداد موزه‌ها تا مارس 2021

بر اساس داده‌های یونسکو، ایالات متحده بیشترین تعداد موزه‌ها در جهان را به خود اختصاص داده است. پس از آمریکا، کشورهای آلمان و ژاپن با تعداد تقریبی ۶...

تعداد موزه‌های جهان تا مارس 2021، بر اساس طبقه‌بندی منطقه‌ای یونسکو

در این نمودار، شاهد تصویری از توزیع جغرافیایی موزه‌ها در سراسر جهان هستیم که بر اساس آمار یونسکو و طبق طبقه‌بندی منطقه‌ای این سازمان در مارس 2021، ...