میزان اعتماد بزرگسالان به رسانه‌های خبری در کشورهای منتخب در سال 2023

  نمودار فوق سطح اعتماد به رسانه‌های خبری را در میان بزرگسالان ۱۵ کشور جهان در سال ۲۰۲۳ نشان می‌دهد. سطح اعتماد به رسانه‌ها در کشورهای اسکاندیناوی بسیار بالاتر از سایر کشورهاست. به عنوان مثال، ۶۹ درصد مردم فنلاند، ۵۷ درصد دانمارک و ۵۳ درصد نروژ اعتماد زیادی به رسانه‌ها دارند. در مقابل، کشورهایی مانند […]

گزارش مصرف بین المللی رسانه‌ها در سال 2021

مصرف بین‌المللی رسانه‌ها

بحران جهانی کرونا باعث اخلال جدی در صنعت رسانه جهانی شده است. بسیاری از تبلیغ کنندگان مخارج خود را قطع یا بسیار کم کرده‌‌‌‌اند، زیرا فروش آنان در میان زمین و هوا قرار دارد. بسیاری از دفاتر رسانه‌ای و تبلیغاتی کارمندان خود را به تعداد زیاد اخراج کرده‌‌‌‌اند. بعد انجام شدن واکسیناسیون در سطح جهانی، […]