مهم‌ترین جریان‌های درآمد دیجیتالی ناشران به گفته رهبران صنعت نشر از سال 2021 تا 2023

با توجه به نمودار ارائه شده، اشتراک‌ها (پرداخت‌های مرتب برای دسترسی به محتوا) مهم‌ترین منبع درآمد دیجیتال برای ناشران در سال ۲۰۲۳ به حساب می‌آید. ۸۰ درصد از رهبران صنعت در نظرسنجی انتهای سال ۲۰۲۲ اعلام کردند اشتراک با رشد ۴ درصدی نسبت به سال قبل، مهم‌ترین منبع درآمد دیجیتال خواهد بود. تبلیغات نمایشی و […]

میزان اعتماد بزرگسالان به رسانه‌های خبری در کشورهای منتخب در سال 2023

  نمودار فوق سطح اعتماد به رسانه‌های خبری را در میان بزرگسالان ۱۵ کشور جهان در سال ۲۰۲۳ نشان می‌دهد. سطح اعتماد به رسانه‌ها در کشورهای اسکاندیناوی بسیار بالاتر از سایر کشورهاست. به عنوان مثال، ۶۹ درصد مردم فنلاند، ۵۷ درصد دانمارک و ۵۳ درصد نروژ اعتماد زیادی به رسانه‌ها دارند. در مقابل، کشورهایی مانند […]