قدیمی‌ترین غرفه‌های صنایع‌دستی در دیجی کالا-1402

نمودار فوق قدیمی‌ترین غرفه‌های صنایع‌دستی در دیجی کالا را نشان می‌دهد. بیشترین سابقه‌ی حضور متعلق به غرفه‌ی خود سایت است که تقریبا به ۷ سال می‌رسد. دیجی کالا کار خود را از سال ۱۳۸۵ با فروش آنلاین محصولات الکترونیک و دیجیتال شروع کرد و بعد از تغییر به مدل مارکت‌پِلیس از سال ۱۳۹۵ وارد بازارهای […]

برترین فروشنده‌های دیجی کالا در زمینه صنایع‌دستی-1402

نمودار فوق برترین فروشنده‌های دیجی کالا در زمینه صنایع‌ دستی را نشان می‌دهد. می‌توان دید که غرفه‌های زیادی در میانگین نمره‌ی ۸۰ تا ۹۰ قرار گرفته‌اند. با بررسی نمودار «توزیع امتیاز محصولات صنایع‌دستی در سایت دیجی کالا» می‌توان دید که اکثر امتیازهای داده شده توسط کاربران نیز در همین بازه هستند که باعث شده است […]

غرفه‌های دارای بیشترین محصولات صنایع‌دستی در دیجی کالا-1402

نمودار فوق غرفه‌های دارای بیشترین محصولات صنایع ‌دستی در دیجی کالا را نشان می‌دهد. هر ۳ غرفه‌ی با بیشترین محصول صنایع دستی در این سایت، غرفه‌هایی هستند که کاشی‌ با طرح‌های چاپ شده عرضه می‌کنند. دلیل این تنوع بالا این است که هر طرح چاپی یک محصول به حساب می‌آید. تعداد ابعاد کاشی‌های موجود کمتر […]

پرمخاطب‌ترین دسته‌بندی‌های صنایع‌دستی در سایت دیجی کالا-1402

نمودار فوق پرمخاطب‌ترین دسته‌بندی‌های صنایع ‌دستی در سایت دیجی کالا را نشان می‌دهد. دسته‌بندی جعبه‌ی هدیه بیشترین مخاطب را داشته است. از آنجایی که این نمودار بر حسب تعداد رای است، هر چقدر تعداد محصولات یک دسته‌بندی بیشتر باشد، احتمال اینکه تعداد رای‌های دریافتی آن نیز بیشتر باشد، بالا می‌رود. می‌توانیم تعداد محصولات هر دسته‌بندی […]

پرمخاطب‌ترین محصولات صنایع‌دستی در سایت دیجی کالا-1402

نمودار فوق پرمخاطب‌ترین محصولات صنایع‌ دستی در سایت دیجی کالا را بر حسب تعداد رای نشان می‌دهد. محبوب‌ترین محصول با اختلاف فیتلیه‌ی شمع است که با بررسی نمودار «پرمخاطب‌ترین دسته‌بندی‌های صنایع‌دستی در سایت دیجی کالا» می‌توان دید که مشتری‌های این سایت علاقه‌ی زیادی به خرید وسایلی دارند که به آن‌ها در ساخت محصولات متفاوت کمک […]

توزیع امتیاز محصولات صنایع‌دستی در سایت دیجی کالا-1402

نمودار فوق توزیع امتیاز محصولات صنایع ‌دستی در سایت دیجی کالا را نشان می‌دهد. یکی از چیزهایی که در نگاه اول می‌توان متوجه شد، عادت افراد در دادن امتیازهای رند است. کاربران همیشه عادت دارند تا از امتیازهای رند، که اعداد بدون اعشار هستند، برای امتیازدهی استفاده کنند. با مقایسه دیگر نمودارهای توزیع امتیاز سایت‌های […]

میانگین قیمت محصولات صنایع‌دستی در هر دسته‌بندی در سایت دیجی کالا-1402

نمودار فوق میانگین قیمت محصولات صنایع ‌دستی در هر دسته‌بندی در سایت دیجی کالا را نشان می‌دهد. . محصولاتی که در ساخت آنان از مواد اولیه ارزشمند و گران قیمت استفاده می‌شود، قیمت‌های بیشتری نسبت به سایرین دارند. برای مثال محصولات فیروزه کوبی از فلز برنج و سنگ فیروزه استفاده می‌کنند که در مقایسه با […]

تعداد محصولات صنایع‌دستی در هر دسته‌بندی در سایت دیجی کالا-1402

نمودار فوق تعداد محصولات صنایع ‌دستی در هر دسته‌بندی در سایت دیجی کالا را نشان می‌دهد. دسته‌ی کاشی کاری بیشترین تعداد محصول را به‌ خود اختصاص داده است هر چند نمی‌توان محصولات این دسته را صنایع دستی خطاب کرد. دلیلی زیادی محصولات این دسته کاشی‌هایی هستند که طرح‌های متفاوتی روی آن‌ها چاپ شده است و […]

میزان محبوبیت برندهای مختلف نوشت‌افزار در سایت دیجی کالا-1402

نمودار فوق پرمخاطب ترین برندهای نوشت‌افزار در سایت دیجی کالا را بر حسب تعداد رای نشان می‌دهد. برند ایرانی آریا با اختلاف جایگاه اول را بخود اختصاص داده است. این اتفاق چند دلیل دارد. اولین دلیل آن تنوع بسیار زیاد محصولات این شرکت است که شامل انواع مداد، خمیر بازی، گواش، آبرنگ، ظرف غذا، خط […]

گرانترین برندهای نوشت‌افزار در سایت دیجی کالا-1402

نمودار فوق گرانترین برندهای نوشت‌افزار در سایت دیجی کالا را نشان می‌دهد. گران‌ترین برند، گراف فون فابرکاستل است. این برند، زیر برند لوکس و گران فابرکاستل است و مداد نوکی، خودکار و خودنویس تولید می‌کند. برند کراس و واترمن که در جایگاه دوم و سوم قرار دارند، تمرکز اصلیشان تولید روان نویس است. با بررسی […]