گزارش عملکرد سال 1401 اسنپ

گزارش 1401 اسنپ

اسنپ همسفر دیجیتال مسافران است که نهمین سال همراهی آن نیز با مردم ایران گذشت. این مجموعه که در ابتدا فعالیت آن محدود به حمل‌ و نقل خودرویی بود، امروز در حوزه‌های مختلفی فعالیت خود را گسترش داده و به پشتوانه برند خود، در حال گسترش فعالیت‌های خود هست. اسنپ با بیش از 60 میلیون […]

گزارش سالانه تبلیغات بیرون از خانه در آمریکا

تبلیغات از طریق رسانه‌های مختلفی مانند روزنامه‌ها و مجلات، رادیو و تلویزیون، رسانه‌های دیجیتال و غیره انجام می‌شوند. اما نوع جالبی از تبلیغات که هر کدام از ما روزانه با آن مواجه هستیم «تبلیغات بیرون از خانه[1]» است. احتمالا شما هم در حین قدم زدن در خیابان، رانندگی در اتوبان، استفاده از مترو و بی‌آرتی، […]

روایت یکتانت از بازاریابی دیجیتال ایران در سال 1401

امروزه تبلیغات برای دیده شدن از راه‌های مختلفی به سمت ما می‌آیند؛ فرقی نمی‌کند در حال پیاده‌روی باشیم یا رانندگی، در خانه باشیم یا محل کار، فیلم و سریال ببینیم یا وب‌گردی کنیم، تبلیغات (شاید) مانند کسی که از دیدنش زیاد خوشحال نمی‌شویم، مشتاقانه می‌خواهند با ما دیدار کند. در این میان تبلیغ‌کنندگان نیز به‌دنبال […]

سالنامه آماری فروش فیلم و سینمای ایران سال 1401

سینما به‌عنوان یکی از صنایع فرهنگی و خلاق، در تلاقی هنر، فناوری و اقتصاد نشسته است. به همین خاطر برای موفقیت در آن باید نگاهی جامع و چند جانبه داشت. نگاهی که برای پاسخگویی به نیازهای فرهنگی و هنری کشور باید این سه ظلع را توامان و به‌درستی نظاره کرده و با توجه به شرایط […]

گزارش بازار هنر معاصر در سال 2022

بازار هنر معاصر

هنر معاصر یک جریان هنری است که در دهه‌های اخیر به‌وجود آمده و تلاش دارد که با استفاده از رویکردها و فرم‌های نوین، تجربه‌ها و ایده‌های جدیدی را به نمایش بگذارد. هنرمندان این حوزه تمایل دارند که مفاهیم پیچیده‌تری را در آثار خود بررسی کنند و از تکنیک‌ها و روش‌های متنوعی برای بیان افکار و […]

گزارش سال 1401 جاباما

جاباما دری دیجیتالی، برای ورود مسافران به سرای میزبانان است. این مجموعه با تعداد 2.3 میلیون کاربر و 18 هزار اقامتگاه فعال سهم قابل توجهی را از بازار 1,260 میلیارد تومانی اقامتگاه‌های آنلاین ایران دارد. این در حالی است که با وجود افزایش ضریب نفوذ اینترنت، هنوز بخش قابل توجهی از بازار اقامت در ایران […]

گزارش سال 1401 دیجی‌کالا

دیجی‌کالا پنجره دیجیتالی به‌سوی مصرف‌کننده ایرانی است. این مجموعه به تنهایی سهمی 50درصدی (به ‌اندازه 104 هزار فروشگاه آنلاین دیگر کشور) را از کل بازار تجارت الکترونیک ایران داراست. مجموعه دیجی‌کالا به‌عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در تجارت الکترونیک ایران داده‌ها و اطلاعات ارزشمندی را از عادات و رفتار مصرف‌کنندگان در اختیار دارد. گزارش سال […]

گزارش عملکرد کمیسیون فیلم ایالت کالیفرنیا (CFC) درباره صنعت تصویر متحرک

امروزه صنایع خلاق و فرهنگی به‌عنوان منابع بی‌پایانی از ثروت و اشتغال شناخته می‌شوند. صنعت تصویر متحرک یکی از این صنایع است که حجم بازار و شاغلان آن توجه زیادی را به خود جلب کرده است. این گزارش عملکرد کمیسیون فیلم کالیفرنیا (CFC) درباره صنعت تصویر متحرک را بررسی می‌کند. سابقه فعالیت کمیسیون فیلم کالیفرنیا […]

استفاده از هوش مصنوعی برای بهبود تفکر خلاق در عصر انقلاب پنجم

تغییرات در فناوری به‌سرعت در حال رخ دادن است و مردم وادار شده‌اند با این روند همراه شوند. این نوآوری‌ها چالش‌ها و فرصت‌های بسیاری را با خود به همراه آورده‌اند. از اشکال متعدد این نوآوری می‌توان به اینترنت اشیا (IOT)، هوش مصنوعی (AI)، ربات‌ها و داده‌های بزرگ اشاره کرد. استفاده از هوش مصنوعی در بسیاری […]

صنایع خلاق و تغییرات اقلیمی

تغییرات اقلیمی در حال رخ دادن است و این پدیده باعث تغییر و تحول جوامع می‌شود. امروزه جهان تنوع زیستی که قبلا داشته را ندارد. دیگر نمی‌توان به فصل‌ها، دریاها و یا رودخانه‌ها مطمئن باشیم و این امر واضح است که باید تغییر کنیم. توسعه‌دهندگان صنایع خلاق، ارتباط برقرار کردن با تغییرات جهان و ضرورت […]