شاخص‌های جهانی سفر مسلمانان 2023

گزارش سالانه شاخص‌های جهانی سفر مسلمانان[۱] داده‌های ارزشمند و بینش‌های حیاتی را  درباره بازار سفر مسلمانان ارائه می‌دهد. این گزارش منبعی ضروری برای کسانی است که در صنعت سفر فعالیت می‌کنند و بینش‌ها و راهبرد‌های مهمی را برای استفاده از بازار سفر مسلمانان ارائه می‌کند. توجه به داده‌ها و اطلاعات ارائه شده، درک جامعی از […]

گزارش وضعیت جهانی دیجیتال 2023

به‌واسطه‌ی اینترنت امروزه دیگر همه‌ی ما، ساکنان جهانی از جنس دیجیتال شده‌ایم و در بخش‌هایی مختلف از آن سکونت داریم. اما شاید برای شما هم سؤال شده که مردم واقعا در این جهان چه می‌کنند؟ به کجاها می‌روند و چقدر وقت می‌گذرانند. گزارش آماری وضعیت جهانی دیجیتال با ارائه و تجزیه و تحلیل داده‌های مختلف […]

نگاهی تحلیلی به بازار جهانی صنعت کتاب

احتمالاً شما هم، تاکنون، تجربه تردید برای خرید و خواندن یک کتاب میان نسخه چاپی و الکترونیکی آن‌را داشته‌اید. گرایش به سمت دیجیتالی شدن، وضعیتی را به‌وجود آورده که تعدادی زیادی از مردم، صفحه‌های کتاب را در دستگاه‌های الکترونیک همچون تبلت‌ها و تلفن‌های هوشمند ورق می‌زنند. در این وضعیت، اگر بخواهیم، با قطعیت و دقت […]

بازار رویداد بازگشت به مدرسه در آمریکا

در سراسر جهان، مردم تمایل دارند مقداری پول را در زمان مناسبت‌ها، جشن‌ها و رویدادهای فصلی خرج کنند. بازگشایی مدارس و بازگشت دانش‌آموزان به مدرسه یکی از این رویدادهاست. شاید پر رنگ‌ترین صنعتی که با مدرسه پیوند خرده باشد صنعت نوشت‌ افزار باشد اما اگر نگاهی به بازار و خریدهای مورد نیاز دانش‌آموزان برای بازگشت […]

گزارش ملی رسانه‌های انگلستان در سال 2023

نگاهی به ساختار صنعت ارتباطات و رسانه در انگلستان نشان می‌دهد که دفتر ارتباطات انگستان که با نام آفکام شناخته می‌شود مرجع اصلی و معتبر هر روایت و آمار و اعداد از رسانه‌ها در این کشور است. آفکام مرجع نظارتی صنعت ارتباطات در انگلیس و یک تنظیم کننده مستقل و مرجع رقابت است که بر بخش‌های […]

گزارش عملکرد سال 1401 اسنپ

گزارش 1401 اسنپ

اسنپ همسفر دیجیتال مسافران است که نهمین سال همراهی آن نیز با مردم ایران گذشت. این مجموعه که در ابتدا فعالیت آن محدود به حمل‌ و نقل خودرویی بود، امروز در حوزه‌های مختلفی فعالیت خود را گسترش داده و به پشتوانه برند خود، در حال گسترش فعالیت‌های خود هست. اسنپ با بیش از ۶۰ میلیون […]

گزارش سالانه تبلیغات بیرون از خانه در آمریکا

تبلیغات از طریق رسانه‌های مختلفی مانند روزنامه‌ها و مجلات، رادیو و تلویزیون، رسانه‌های دیجیتال و غیره انجام می‌شوند. اما نوع جالبی از تبلیغات که هر کدام از ما روزانه با آن مواجه هستیم «تبلیغات بیرون از خانه[۱]» است. احتمالا شما هم در حین قدم زدن در خیابان، رانندگی در اتوبان، استفاده از مترو و بی‌آرتی، […]

روایت یکتانت از بازاریابی دیجیتال ایران در سال 1401

امروزه تبلیغات برای دیده شدن از راه‌های مختلفی به سمت ما می‌آیند؛ فرقی نمی‌کند در حال پیاده‌روی باشیم یا رانندگی، در خانه باشیم یا محل کار، فیلم و سریال ببینیم یا وب‌گردی کنیم، تبلیغات (شاید) مانند کسی که از دیدنش زیاد خوشحال نمی‌شویم، مشتاقانه می‌خواهند با ما دیدار کند. در این میان تبلیغ‌کنندگان نیز به‌دنبال […]

سالنامه آماری فروش فیلم و سینمای ایران سال 1401

سینما به‌عنوان یکی از صنایع فرهنگی و خلاق، در تلاقی هنر، فناوری و اقتصاد نشسته است. به همین خاطر برای موفقیت در آن باید نگاهی جامع و چند جانبه داشت. نگاهی که برای پاسخگویی به نیازهای فرهنگی و هنری کشور باید این سه ظلع را توامان و به‌درستی نظاره کرده و با توجه به شرایط […]

گزارش بازار هنر معاصر در سال 2022

بازار هنر معاصر

هنر معاصر یک جریان هنری است که در دهه‌های اخیر به‌وجود آمده و تلاش دارد که با استفاده از رویکردها و فرم‌های نوین، تجربه‌ها و ایده‌های جدیدی را به نمایش بگذارد. هنرمندان این حوزه تمایل دارند که مفاهیم پیچیده‌تری را در آثار خود بررسی کنند و از تکنیک‌ها و روش‌های متنوعی برای بیان افکار و […]