ادکلن؛ مصرفی لوکس با ارزش اقتصادی بالا

ادکلن؛ مصرفی لوکس با ارزش اقتصادی بالا

تاریخ انتشار :

ادکلن؛ مصرفی لوکس با ارزش اقتصادی بالا

توضیح اطلاع‌نگاشت

میانگین مصرف عطر و ادکلن در ایران و جهان

با گسترش تنوع در برندهای مختلف عطر و ادکلن، در سال 2021 شاهد گردش مالی 50 میلیارد دلاری این بازار در جهان هستیم.          

از سال 1398، با افزایش نرخ ارز ، واردات بسیاری از کالا‌ها به داخل کشور با توجه به محدودیت منابع ارزی ممنوع شد. این قانون که بیشتر شامل کالاهایی می‌شود که مشابه داخلی دارند، عطریات را هم شامل می‌شود. بیش از 80 درصد عطر موجود در بازار ایران که قبلا توسط واردات تامین می‌شد؛ اکنون به صورت قاچاق وارد کشور می‌شود.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آمارهای مرتبط با این دسته بندی

افزایش بیش از 57 درصدی قیمت‌ها در سال 1402

افزایش بیش از 57 درصدی قیمت‌ها در سال 1402

بررسی آمارهای 12 ماهه موجود از نشر کتاب تا پایان مهر 1402 و مقایسه آن با مدت مشابه آن در سال 1401 نشان می‌دهد که با کاهش عناوین و افزایش بیش از 57 ...
ده پایتخت پردرآمد در صنعت گردشگری

ده پایتخت پردرآمد در صنعت گردشگری

وقتی فهرست پردرآمدترین شهرهای جهان از صنعت گردشگری را می‌بینیم، باوجود شهرهایی همچون دبی، دوحه و استانبول در آن در می‌یابیم غرب آسیا یا خاورمیانه د...
محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های دنیا بر اساس تعداد دانلود

محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های دنیا بر اساس تعداد دانلود

چین، آمریکا و روسیه. وقتی نام این سه کشور را می‌شنویم به یاد جنگ قدرت در سطوح اقتصادی و نظامی و دیپلماتیک میان آن‌ها می‌افتیم؛ اما به نظر می‌رسد می...
آماری از وضعیت کتابخانه‌های عمومی

نگاهی آماری به وضعیت کتابخانه‌های عمومی

فارغ از کیفیت و ظرفیت کتابخانه‌ها، شاخص میزان دسترسی به کتابخانه‌های عمومی در ایران به‌ ازای هر ۱۰۰ هزار نفر ۴.۲۸ باب کتابخانه است. کشورهای هند، رو...