نوع : گزارش
ناشر : tvision
نوع فایل : PDF
زبان : انگلیسی
صفحه : 23

وضعیت شبکه های تلویزیونی

در سال ۲۰۲۱ تغییراتی در شیوهٔ فیلم دیدن رخ داد. مردم به‌جای سرویس‌های اشتراکی تلویزیون، با سرویس‌های پخش آنلاین سرگرم شدند. شرکت‌های تبلیغاتی نیز برای پیوستن به تلویزیون‌های هوشمند، به تکاپو افتادند. داده‌ها نشان می‌دهند که شرکت‌های تبلیغاتی در تلویزیون‌های هوشمند سرمایه‌گذاری بیشتری می‌کنند. پس این شرکت‌ها می‌توانند از برنامه‌‌ریزی‌های رسانه‌ای استفاده کرده و توجه بیشتری جلب کنند.

شرکت‌های سرویس پخش هم تلاش می‌کنند رویکرد درستی در پخش محتوا پیش گیرند تا بتوانند بییندگان بیشتری جذب کنند. در این گزارش تأثیر سریال تد لاسو را در جذب بییندگان شبکهٔ اپل تی وی پلاس بررسی می‌کنیم‌. همچنین استراتژی‌های شبکهٔ دیزنی را پلاس برای فیلم کروئلا تحلیل کردیم تا اثر این فیلم بر جذب بییندگان مشخص شود. با افزایش تأثیر تلویزیون هوشمند بر صنعت تبلیغات رسانه و تلویزیون، تلاش می‌کنیم با ارائهٔ این تحلیل‌ها اطلاعات مربوط به این صنعت را شفاف‌سازی کنیم.

 

 

 

در این گزارش می‌خوانیم:

مردم آمریکا وقت زیادی را به تماشای محتوای رایگان با تبلیغات اجباری اختصاص می‌دهند.
یوتیوب رقیب اصلی نتفلیکس
جذب‌کننده‌ترین اپلیکیشن‌ها
استراتژی‌های توزیع فیلم‌ پولی
سرمایه‌گذاران تلویزیون هوشمند
برند‌هایی که در جذب بیننده موفقند.

و…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *